Lovagok, mi? Csak a mesében...

Nyaralás után visszarázódni, hááátttt..... Nem egyszerű. Ellenben a tegnapi nap mind meló terén, mind magánéletileg tök kijózanító Volt, ha esetleg eddig még nem esett volna le, hogy már nem a sós víz nyaldossa a talpaim.
 
Az egy dolog, hogy a meló ténylegesen egy bolondok háza Volt. És az, hogy ezt némi koplalás végett kicsit talán nehezebben viseltem, az meg ugye egyéni szocprobléma. Időm Sem Volt nagyon enni, mert készültem az esti vacsira. A csajokkal már rég megbeszéltük, hogy elmegyünk az Onyx-ba. Az egyik barátnőm kapott az ügyfelétől ajándék vacsit 5 főre. De úgy tűnik, csak engem hozott lázba, mert a meghívott vendégek nagyrésze lemondta az esti randikat. Jó, ezzel még együtt tudok élni, de nem esett jól a lelkemnek. Mert na... Értitek, éhes voltam.
 
Ja, és térdig érő fekete szoknyát se kaptam sehol. Mert ami másnak térdig ér, az nekem comb középig. Gáz. Elkeserítő. Gnóm vagyok.
 
Hazafelé bánatosan fagyit nyalogatva már befészkelte a gondolta magát a fejembe, hogy mi Volt pontosan egy évvel ezelőtt. Az egy évvel ezelőtti vágyak, érzések, szorongások, álmok... És csak szívott magával a múlt. Szar Volt.
 
De mire valók a barátok, ha nem arra, hogy ilyenkor jól bepálinkázzunk? Így bepálinkáztunk. Jól bepálinkáztunk. (megjegyzés: a pia nem old meg semmit)
 
Aztán egyszer csak csipog a telefonom. Dagi szőke óvónéni, aki ugye Lovag kegyeiért küzd. Megadtam neki a számom, a koncertjegyek végett, de már félittasan előre vinnyogtunk, hogy biztos könyörög, hogy engedjem át neki Lovagot, vagy hogy ők a nyaralás alatt összejöttek, vagy már el is vetette magát. Hát majdnem. Az üzenet annyi Volt, hogy Lovag nős. Ezen még az elején nagyon röhögtünk, hogy mekkora szánalmas próbálkozás ez... Aztán Barátosné felhívta, mert mégiscsak ők valójában barátok, hgoy honnan veszi. Dagi szőke óvónéni nyomozott a fészbúkon, mert nagyon ráállt a srácra, és hat feketén fehéren ottvan.
 
Nyilván megkerestük az asszonykát mi is. És dobtunk egy hátast az esküvői képektől. Meg attól, hogy úgy egy hónapja még Miskolctapolcán voltak wellnesezni édes kettesben boldogságban.
 
Fenntartom.
 
Nem akarok pasit.
 
 
 

Megjegyzések

  1. Annyira tudtam basszus:-( komolyan sajnálom :'(

    VálaszTörlés
  2. Annyira tudtam basszus:-( komolyan sajnálom :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne sajnáld :) Ennek így kellett lennie.

      Törlés
  3. Látod, mégis milyen kedves az óvónéni.

    A lovag ismerősöd fészbúkon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, óvónéni jófej Volt. Ismerősöm, igen.

      Törlés
  4. Ez durva. Nem tesz jót a hegeknek a lelkeden.
    Teljesen megértem, hogy nem kell senki, nem kellenek új sebek, vastagabb kéreg.
    Hagyd, aztán mindennek eljön az ideje, aminek kell, és az élet szép és gazdag. Ezt most nem (csak) én mondom, hanem egy 40 körüli barátommal beszélgettünk hasonlókról, és hogy ezek a közhelyek megnyílnak, és az igazságuk feltárul. Persze, mindenkinek saját útja van, de az élet a végéig szórja az ajándékait.

    Egyébként meg szegény feleség. Ő már odakötötte magát "Lovaghoz", nem lesz kis trauma. Mert az ilyesmi így vagy úgy, de kijön, még ha nem is konkrét lebukással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legnagyobb vesztes valóban a feleség....

      Törlés
  5. Hát ez durva fejlemény... le vagyok taglózva.
    De egy percig se keseregj. Tessék egyenes háttal, mosolygósan nyitottnak lenni a világra és akkor a világ is nyit feléd.

    VálaszTörlés
  6. Ne is akarj pasit. Férfit keress!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az egyedtípus úgy tudom kihalt :)

      Törlés
  7. Ismerek valakit, akinek a nénikéje látott egyet. Bizakodom, mert a hölgy nem rövidlátó ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ezen most nagyon nagyon angyon nagyon nagyon röhögök

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing