Telefon alapján olyannak képzeltem...

... az itteni egyik it-sunkat, hogy 10 évvel idősebb, 3 gyerekes családapa, aki ingben pulcsiban dolgozik, mindig van nála csoki, meg van egy kis sörpocakja, és annál kevesebb haja. Tudjátok, az a tipikus bő 45ös jókedélyű apuka... Erre egy vigyorgó hippis hipszter, szakadt farmerban, loncsos kócos hosszú firzurával, kólával a kezében, tök ropi vékonyan és kábé annyi lehet max mint én...
 
... vagy a Controllerin kollegina. Nyugdíj közeli 100 kilós asszonyságnak gondoltam. Igazából velem egyidős fürge csajszi, akinek egyetlen "bűne" a cigi....
 
A titkárnő meg? A fejemben a vékonyka gyermeteg hangja miatt egy frissen érettségizett csajszika élt, aki még körmöt reszel, meg csicsereg és rózsaszín. Nála szürkébb jelenség valójában nincs a cégnél. Zömök termeténél csak a kora tekintélyt parancsolóbb... Talán 70 éves.... Vagy több...
 
Gyakorlatigal a nagy többséggel mellélőttem a telefonhang alapján.
 
Nem vagyok jó emberhangképzelő.
 
 
 

Megjegyzések

  1. Van akivel egészen kiábrándító a személyes találkozás... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti