A másik oldal

Újabban másként iszom a kávét. Mondhatni németesen. Hosszúra főzve, nagy bögrében, csepp tejszínnel és esetleg egy pötyivel, vagy egy csepp mézzel. Az élmény tovább tart, és jobban is esik. A lábam felcsaptam a korlátra, elmélkedtem azon, hogy zoknit is vennem kell az ősszel, mert Dió kijátszotta az összes orrát. Néztem a napfelkeltét, élveztem a csendet, és csak úgy voltam.

Fecs mellém telepedett. Egy jó 20 percig nem szólt semmit. Szürcsölte a kávét.
- Elmeséled mit mondtál neki tegnap?
- Nem.
- Kár.
- Az. 
- Kérsz még egy kávét?
- Kérek.
Tökéletesen eltalálta. Isteni illata Volt, hozott mellé néhány szem kekszet, megigazította a vállamon a takarót, és nyomott egy puszit a fejem bubjára, ahogy mellém ült.
- Bármit mondtál, mondhatnád neki máskor is.
- Neeem. Soha többet. Hidd el, sokat kivett belőlem is. Egyszeri Volt és megismételhetetlen.
- Pedig olyat szexeltünk az éjjel. Naaa, mit mondtál neki? Áruld már el! Kaptál kávét.
- Azt, hogy hogy szereted.
- Hogy mi???? Te elmondtad neki?!
- Hülye! Azt mondtam el neki, hogy ő a mindened. Hogy az életed is neki adod.... és hogy ostoba. Olyan, mint én voltam.
- A frászt hoztad rám.
- Mondom, hülye vagy. Vigyázz vele. Még nagyon naív, bármit gondolsz, és ő is bármilyen érettnek és nagyviláginak gondolja magát, ránézel egy másik lányra, és beleőszül a szemöldöke...
- Mi? Megőszül a szemöldöke? Nem vágom.
- Mindegy. Félelmetes, hogy mennyire ugyanúgy gondolkodik, mint én annyi idősen.
- Igen, hasonlítotok. Közbe meg olyan veled lennem, mintha magammal dumálnék.
- Ezért zúgtál Belém.

Felállt, hátulról átölelt, kaptam még egy puszit a halántékomra...

De te Őt szereted, én meg Őt szeretem.

Mint valami végszóra megjelent Melegszívű, vigyorogva átölelt mind a kettőnket egyszerre, még ébredés után rekedt hangon, pálinkás szájszaggal vidáman kijelentette:

- Az élet szép srácok!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing