Balaton, Fecs, avagy találkozás a régi önmagammal

A kenyér ünnepét a montenegrós bandával a Magyar tenger partján töltöttük. A csapat picit bővült, mert Fecs hozta az ő SzSz-ét.
Helyes, okos, kedves lány. Mint én voltam úgy 5 évvel ezelőtt.
A bemutatkozás még zökkenőmentesen zajlott, az első vacsi is, ellenben a legelső kártyapartink végére, mikorra már kellő szesz fogyott a nyílt beszédhez, FecsSzSz utánám jött a konyhába, mondván segít főzni (zsíros kenyeret kentem)
- Igazán örülök, hogy végre megismerhetlek. Sokat hallottam már rólad.
- Aranyos tőled, remélem semmi jót :)
- Csak és kizárólag jót hallottam róald. A nő, akiről minden második kép készült.
- Ha a hangsúllyal nagybetűzni lehetne, akkor most ez a nő most 16-os betűmérettel lenne a 11-es szövegben, sőt dőlt és félkövér lenne :)
- Jajj, nem úgy értettem..... Segítsek kenyeret kenni?
- Persze, köszi.
- Szóóóval....
- Igen?
- Áh... semmi.... viszek be kaját a többieknek.
Egy estével és néhány üveg borral később spagetti-lézerkardoztunk Fecs-csel... A csatát nem én nyertem, mert kiszakadt a spagettim.
-  Ti nagyon jól megértitek egymást!
- Csak játszunk. Mindenkivel megértetem magam. :) Hűha, te most mondani fogsz nekem valamit!
- Ééén?
- Aha. Látom rajtad. KIVELE! :)
- Van köztetek valami?
- Nincs.
- Ezt nagyon gyorsan rávágtad.
- Na gyere ki velem a levegőre Drágám. Ne félj! Nem eszlek meg.
A maradék pálinkát felkaptam, belekaroltam és leültünk a tornácon. A kezébe nyomtam az üveget, megvártam amig meghúzza, beleittam, ésss.....
- Ne gyárts kifogásokat. Mindig lesz valami, amiért nem hagyod el. Mindig lesz valami ok, körülmény, amiről nem tehetsz, és akkor mi lesz szegénnyel nélküled. Te belepusztulsz és akkor se megy, nem működik az a kapcsolat. Hidd el, tök jól meglesz nélküled is. Addig hagyd el, amig nem gyűlölöd.
- TE TUDOD?!
- Tudom. Sőt. Mondok jobbat. Én is ezt csináltam. És nézz rám. Az öt évvel ezelőtti önmagam azt hitte, hogy a mostani már pelenkázni fog, és éjszakánként a férje horkolását hallgatni. Amint látod, ehelyett spiccesen spagettilézerkard csatát vívok. Fecs nem való csak szeretőnek.
- TE TUDOD! De.. te, elmondta????? És még ki tudja? Mindenki tudja? Mindenki kurvának tart?
- Higgadj le. Csak én tudom, hogy Fecs a szeretőd, hogy otthon vár a pasid, hogy tuti most is valami rafkós csúsztatásodba került, hgoy legyere, és azt is, hogy veszettül féltékeny vagy ezek szerint rám. Hozzáteszem feleslegesen. Fecs imád. Fecs szeret. Jobban, mint gondolod. Azért vállalja ezt az egész szart érted.
- Ezt te nem értheted. Nem tudsz te semmit! Senki nem tud semmit. Senki Sem érti.
- Valóban? Virágszálam, igyál abból a páleszből, és had meséljem el neked a huszas éveimet....
És én elmeséltem. Úgy nagyjából a lényegét a magamköztnek, meg annak ami azon túl Volt. Ő hallgatott, és ivott. A végén pedig sírt. Teljesen átkönnyezte a pólóm.

FOLYT KÖV...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti