Feljegyzés - Melegszívűről

Egy évezredekkel külhonba költözött barát, még Melegszívű színt vallásának időpontja előttről, kétségbe esetten ír, hogy én tudtam-e, hogy Melegszívű meleg, Valahogy így nézett ki a cset:
 
- De te tudtad, hogy homokos?
- Már évek óta tudom. Te nem tudtad?
- Hát honnan tudtam volna? Még smároltunk is a koliban!!!
- Mindenki smárolt vele a koliban. Én is.
- De hat nem lehet meleg! Én útálom a melegeket.
- Őőőőőőő......
- Én, én, én gyűlölöm az  összes fartúrót!
- Édesem. Elsőre Csoki is sokkolódot. Adj magadnak pár napot, hogy átgondold. Tudod, ő ugyanaz az ember, akit azért hívtál fel, hogy ott legyen az esküvődön. Mert szereted. Most azon akadtál fenn, hogy megkérdezte, hogy a barátját is viheti-e, de megérti, ha nem akarod. Ő tök elfogadó. És jó ember. És elfelejtette, hogy te nem tudod. Nekem sokkal durvábban mondta el. Fagyiztunk valami sörözés után, és akkor mondta, hogy na ja... ő valójában inkább szop, mint nyal... :D Szerintem a tied sokkal jobb Comingout Volt.
- De... MELEG!!!
- Az. Te meg hetero. Tragikus.... Szeretsz egy meleg férfit! :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing