Ísztfeszt

Sose gondoltam volna, hogy egyszer eljön a pillanat, mikor egyedül ugrálok Tankcsapda koncerten. A hétvégén megvolt, és baromira élveztem. Lakóbarát elment pisilni, de mivel úgy fél óra múlva se került elő, Pötty* elment megkeresni. Aztán jött az sms Lakóbaráttól:
 
- Elvesztem.
- Tudom.
- ????
- Pötty már keres. Én megvagyok, nem vesztem el. Majd gyertek!
 
Pötty a nagy keresés közepette rendkívül megéhezett, és inkább evett egy hamburgert... Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak? :D



De tele Volt az egész hétvége okosságokkal, és meglepetésekkel. Mint mondjuk az, hogy Quimby koncert végén áll az ember lánya egyedül bepálinkázva, és akkor elkezd felé rohanni egy alak, sikoly maszkban. Azt hittem, hogy kikerül, de ehelyett felkapott és majd kiszorította belőlem a szuszt. Fecs Volt :)

Meg az se egy elhanyagolható tény, hogy szombaton a melegvizes medencében elaludtam a nyakam....

Az Sem maradhat ki a rövid áttekintésből, hogyha szombaton nem jelenik meg a semmiből SzSz, fogalmam sincs, hogy visszük haza Lakóbarátot Pöttyel....



*Pötty egy armani Jeans Fotomodell alkatú koleszos haver

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing