Két év, avagy minden csak idő kérdése

Obiban voltam. Bilincset vettem, gégecsövet, meg szifont, új szűrőt a konyhai csapra, WD40-et, és néhány gyors kötözőt.
 
A fürdőben van némi átszerelni valóm, és rendezésre váróm.
 
Emékeztek még a kanyarecsetre?
 
Hihetetlen messzeségbe került. Azóta mindenféle apró cseprő szerelgetést megcisnálok magam is. Lassan, lassan megtanulom minek mi a neve, nem Kapok sikítófrászt, ha nem tudom pontosan mi kell az obiból, egyre pontosabban tudom kezelni a csodálatos és korábban sátáni eredetűnek vélt mérő szallagot.
 
Nincsenek nagybevásárlások, heti egy, esetleg kettő kicsi van. Meg egy vagy kéthavonta egy déemes. Így mindent elbírok, és csak speciális esetekben szakad le a karom a súlyok alatt.
 
A hétvégén még égőt is cseréltem a kocsiban, utántöltöttem az ablakmosót, és leszerveztem egy lengéscsillapító szervízt.
 
Majd most kézhez kaptam a DIGI-től, hogy lejárt a két év, szándékomban áll-e a szerződésem módosítani.....
 
Két év.
 
Hogy két teljes év alatt mennyit változtam.... A három évvel ezelőtti Verde talán most megveregetné a vállam, és egészen picit büszke lenne rám.
 
 
 
 
*van új magamközt, de nem velem lenyúlták a blog- NEVEMET! :D

Megjegyzések

  1. Tényleg büszke lehetsz! Ügyes! :-)

    Csak a blog címét, a neved nem is! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)

      Igen, csak a blog címét, de még tartalomra is hasonlít a kettő :D

      Törlés
    2. Aha, beleolvastam... jót mosolyogtam. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti