Mindíg szőrtelen lábú lányok

mégis hogy csináljátok?
 
Árulja el valaki a titkot. Genetika? Epilátor? Gyanta? Borotva?
 
Hogy???!!!
 
A hőség sokadik napja megkívnája a selyem teszten tökéletesen teljesítő virágcsokat. Egy egy nap még beiktatható a hosszú szoknya, ne adj isten, egy egy nadrág, de egyébként...
 
De nem is ez a lényeg. Hanem vannak azok a csajok, akiknek a lába mindig tökéletesen szőrtelen, sima, nem pöttyös, nem nő be rajta a szőr, sehol egy borosta. Na ezt a genetikailag szerintem mutáns női egyed csoportot kérdezem, hogy csinálják? Mi a titok? Miért nem árulják el? Szerintem már rég csilliárdosok lennének, ha a gonosz hiúságuk nem gátolná meg őket a rejtély közkincsé tételében.
 
Itt és most lehetőséget kaptok, hogy irigységeteket levetkőzve felfedjétek megoldást és sok sok nő társunk életét megkönnyítsétek!

Megjegyzések

  1. Nem tudom... Én epilálok mindenhol és pöttyös. A barnulás sokat segít... Hjaa, meg a genetika. :-)
    Szerintem azoknak nem pöttyös, akik egyébként is szőrtelen típusok, csak itt-ott egy-két gyengéd pihe... Még pasiban is ismerek ilyet...

    VálaszTörlés
  2. A barnulás az hogy segít? :D

    Pelyhesek.... hmmm.... inkább mutánsok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barna lábon kevésbé látszik. Legalább is a fürdőszobában hatvanas izzónál. Aztán kimegyek az utcára és természetes megvilágításnál rájövök h jesszus mégiscsak epilálnom kellett volna :(

      Törlés
    2. jajj.. és csak én érzem, mikor "belekap a szél" a kósza szálakba? :D

      Törlés
  3. Hát én is jelzem, hogy kiváncsi vagyok a titokra...

    VálaszTörlés
  4. Genetika. Nagyrészt.
    Kb. 17 éves koromtól gyantáztatom a lábam, rendszeresen (vagyis télen is), az évek során (már 40 felett) jócskán kikopott. Az utolsó 10 évben már csak epilátor, heti 1x. Pont elég.
    (ellenben a bajuszom csak nem akar kikopni, pedig gyantáztatom azt is:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja... a bajusz a másik.... az valami büntetés?! Vagy csak a boszorkányságom további jele, mert a szemöldököm is hajlandó lenne összenőni

      Törlés
  5. Lézeres szőrtelenítés? (csak tipp)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félvégtagonként félmilláért? hmm... lottóötötös nyeretesek lennnéne? :)

      Törlés
  6. Hátamúgyezt én sem értem. Nekem is sokat kopott már a lábSZÁRAMamon, ott nyaranta gyantázom, máshol egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy rendszeresen nyúzzam magam! Ezt az is megkönnyítette, hogy évekig strandra se jutottam el. Nademost.... jött a beretva oszt jöttek a pöttyök. A gyantázott lábamon is. Szerintem ezek úgy csinálják, hogy akkor mennek ki utcára amikor tökéletesen néz ki. És szinte 100% hogy sose látod ugyanazt a nőt kétszer! Nem lehet más ok!!! Élő fotosoppal ugyanis még nem találkoztam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nekem ez az élő fotoshop ez nagyon teccik :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti