Túlélők

Annyiszor akartam már írni nektek az Ügyvédlányról a földszinten.... Röviden kb annyi a sztori, hogy úgy egy éve szakított a jól szituált Ügyvéd pasijával. Aztán azóta olyan figurák fordulnak meg nála, hogy ihajj. Második kamaszkor? Lehet.
 
A motoros csávó miatt akartam írni róla, mert az vicces Volt. Olyan filmbe illő, ahogy Ügyvédlány felpattan a mocira a kiskosztümbe, meg a hogy bőrdzsekis macsó egyik nap még szenvedélyesen markolja a fenekét, másnap meg a "dehátnemcsaltalakmeg" és csak úgy szerenádot adok éppen....
 
Közben főhősnőnk, látványosan öregszik.... Tudjátok, púposabb a háta, gyűrött a mindig vasalt kosztüm, a haja már csak kontyban, a szeme alatt sötét karikák. Erőtlen...
 
Tegnap éjjel 12 tájban összefutottam vele a lépcsőházban. Belőlem áradt a pálinka szag, mert azzal öblögettem*, ő pedig kitágult pupillákkal meredt rám. Nekem meg kicsúszott. Pedig egyáltalán nem olyan a viszonyunk. Csak köszönős
 
- Na király. Korunk diplomásai. Ezért tart itt a világ. Én berúgtam, te be vagy szívva.
- Miért máshogy hogy éljük túl?
- Nem tudom.
- Bezzeg a gondnok...100 éves.... túlélte ezek nélkül.
- Ha meglát minket így ki leszünk utálva.
- Neked mondta már hogy menj férjhez?
- Mondta.
 
Hallgattunk egy darabig, majd valami illuminált gondolattól vezérelve megöleltük egymást, és  mindketten hazafelé vettük az irányt....
 
 
 
*ha egy tojás allergiás tömény tojás likőrt iszik, mert azt hiszi hogy vanília, akkor arra nyilván a kálcium és a pálinka a megoldás....




 

Megjegyzések

  1. Ez durva... egy kicsit. Vagy csak nekem...

    VálaszTörlés
  2. Tudom, tudom. Kerüljem a tojást...

    Viccet félretéve, igen, durva. Kemény minden egyes sor, minden elpoénkodott helyzet, mert nagyon nehéz az, ami egy egy ilyen pillanat mögött van. Mondhatni nem nőnek való élet. Viszont az igazi férfiak meg kevesen vannak, mint a földi kutyák. ;)

    VálaszTörlés
  3. A kálcium elvileg nem használ. http://www.csaladinet.hu/hirek/eletmod/egeszseg/21817/a_kalcium_hasznalata_allergiaban_es_egyeb_betegsegekben_indokolatlan_penzkidobas_-_mondja_dr_novak_hunor

    Múltkor nem azt mondtad, hogy most inkább egyedül vagy egy kicsit? Vagy én értem félre?

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt jó hogy mondod. Akkor biztos csak plecbo Volt hogy jobban lettem.

      Egyébként tényleg jó így. És ÉN csak a tojáslikőr miatt ittam, nem mert magányos vagyok. Ő viszont az. A helyzetet meg kölcsönösen át tudjuk érezni.
      Társadalmunk igazán Kritikus és lenéző, ha harminc felett nem zokogsz gyerekért. Meg pasiért. Ez viszont a lelkiismeretes emberekben tud némi önmeghasonlulást okozni. Főleg ha akad némi kényszeres megfelelni vágyás is... :D
      Asszem megyek haza :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti