Verde cégénél lőnek :D

Majdnem olyan iparágban dolgozom, mint az építőipar. Vannak itt is hasonlóan jókedélyű vicces misimasa ügyfelek..
 
Pocakos, kőműves dekoltázsos gyógypapucsos pasi bejön.
 
- Jóóóó napot kííívánok, én gyüttem, hasznátárujéééé.
- Jónapot, a használtas kollega kinn van a telepen, a kis kapun ki tud menni hozzá.
- Jaaaaaaaaaa, az a kapu az amelllieken lőnek?
- Lőőőőőnek?
- Ja. Kollega mondta. Hogy ott maguk lelövik az idegent.
- Mi nem lövünk le senkit.
- Hát a kollega azt mondta, hogy neki a vörös aszonta, hogy lelövik.
- A vörös?
- Ja valami tökös vörös. Hogy ott lelövik.
 
Ekkor megjelentem a színen én, mire az ügyfél:
 
- Ja, hogy ez nem tökös, hanem bögyös!
- Tessék????
- Verde, te mondtál olyat valakinek, hogy lelőjünk?
- Ééénnnn? Nem.
- Az úr azt mondja, hogy a kollegájának azt mondtad lelőjük az idegeneket.
- Jaaaaaa! Csak nem az ön Kollegája a talpig zöld ruhás fiatal ember?
- Ja, a Pisti.
- Igen, vele valóban VICCELTEM, hogy este 10 után már inkább ne jöjjön, mert az őrinknél halálos fegyver van... És még ufónak nézik a zöld ruhájában,  nem élné túl a kiskapun való átkelést.  
- Nincs is fegyverük az őröknek!
- De pisztoly táskájuk van, csak kolbász van benne meg Paprika a járőrözéshez


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti