Az élte írja...

a legjobb és legrosszabb forgatókönyveket, de ezt már tudjuk régóta.
 
Hajnali órán sétáltatom az ebet, a polár pulcsi alatt a pizsim van legtöbször, általában még látni se nagyon látok, a berögzült kört tesszük meg, ugyanazokkal a korán kelő kutyásokkal hoz össze a sors minden reggel, minden mindig ugyan olyan... Kómás vagyok még...
 
Ma reggel azt hittem, hogy kómásabb vagyok a kelleténél. Tudjátok, mikor pislogsz egyet, aztán még egyet, elnézel jobbra, meg balra, hogy más is látja, vagy nekem mentek végképp tropára az idegeim, és bizony halucinálok....
 
A pasi csak közeledett felém sietős léptekkel, két kézzel takarva azt, amit Ádámnál még a füge takart, kihúzta magát, és csak jött mesztélláb, full pucéran. Én voltam csak az utcán, és felém vette az irányt.
 
- Jó reggelt, amint látod, kellemetlen helyzetbe kerültem. Nagyon hálás lennék, ha egy rövid hívás erejéig elkérhetném a telefonod.
- ..... őőőőőőőőőő.......
- Köszi! " Szia anya! Bocs az ébresztésért. Adnád apát? Szia apa, értem tudnál jönni? És megtennéd, hogy hozol valami ruhát? Majd elmesélem. Csak siess légyszi... Még lecsunak. Majd elmondom, ne húzd fel magad, csak gyere értem!  Köszi!"  Köszönöm, nagyon kedves Tőled!
- őőőő... kéred a pulcsim?
- Nem köszönöm. Mindjárt jön értem apám. De meg tudnád mondani, hol van itt esetleg egy pad, valami nem túl feltűnő helyen?
 
Amikor lakóbarátnak elmeséltem, csak ennyit fűzött hozzá:
 
- Szerintem fertőtlenítsd le a telód. Azzal a kézzel fogta a farkát is....
 
 

Megjegyzések

  1. Jaj... :-)
    Mik nem történnek... :-)

    VálaszTörlés
  2. :-D ez mekkora!!! Tuti ébren voltál, nem csak álmodtad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Tuti ébren voltam. A vezetékes szám őrzi a telómban őrzi örök mementóul. Mondjuk gondolkodtam, hogy megcsörgetem, hogy hazaérte egyben :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti