Elkezdem, csak nem fejezem be

Annyi bejegyzést írtam mostanában, és annyira nem teszek közzé semmit. Annyi mindent mesélnék, de annyira tudom, hogy... áááá.... ezt most megint lecsapnám, hogy nem is érdekel igazán....
 
Pedig. Vár egy csomó jóság rám.
 
Mert nem csak sóvárgott Rómát tervezgetem nagyon kevés üres percemben. De azt lelkesen, és jajj, kevés lesz az a négynaposan, hanem akad itt más is.
 
Például készülök elveszíteni az Opera szűzességem. Igen, igen. És már millió főként Motyinak szóló posztot nem írtam meg. Mit kell felvenni? Mi az illem? Van ilyen? Áááááá......
 
Meg megyek koncertre. Halott pénzre. Amiről azt kell tudni, hogy nyáron folyamatosan lecsúsztam róla minden fesztiválon, minden Parkon, minden falunapon, mindenhonnan. Na most nem fogok. :)
 
És azt se írtam meg, hogy ominózus balatoni nadrág-elhagyás óta bizony nem iszok. Az pedig nagyon nagyon nagyon hosszú idő. Ezzel kapcsolatban az a jó hír, hogy tuti nem vagyok alkesz, mert nem hiányzik, de jól esik citromos vizet inni borospohárból (cigis lennék, most az e-cigi szakaszba lennék), na de komolyan nem hiányzik, ellenben a baráti meghívások és alkalmak száma most Sem kevesebb mint korábban, és elgondolkodtató, hogy korábban milyen mértékű alkoholt ittam meg.... Jajjj...
 
És arról, hogy eljutottam oda, hogy magassarkút hordok. Tudjátok, hogy vékonyabbnak tűnjek. Szörnyűűűűű, de élvezem. Most éppen pöttyös, tűzpiros sarkú van rajtam. Miért ne? Kit érdekel, hogy égig érek? Legyen frusztrált a törpe népség, nekem elég Volt 31 évnyi szorongás.
 
Hát ilyenek... meg csomó egyéb...
 
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. Az utóbbi időben úgy alakult, hogy többször voltam az Operában. Öltözz úgy, mintha simán színházba mennél. De mondjuk nem a Kamrába, hanem egy bordó függönyösbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír! :) Van egy fekete kis ruchim még sose Volt rajtam. :D JUPPI

      Törlés
    2. A fekete jó lesz, ha nem zavar, hogy a színpadon is mindenki abban van. MINDENKI. Ne menj közel a művészbejáróhoz, mert azt fogják hinni, hogy eltévedt statiszta vagy.

      motyi

      Törlés
  2. Sokszor ezek tartanak életben, hogy vannak új dolgok, új elhatározások, amibe lehet kapaszkodni%
    Jól csinálod bébi! ;)

    VálaszTörlés
  3. Attól függ, hányadik emeletre mész. ;)

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj... Otello... de az számít, hogy hol?! JAJJJJ!!!!!

      Törlés
    2. Az, hogy Otello csak akkor számít, ha te is a színpadon leszel. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti