Gondoskodás

Akiket szeretném, hogy gondoskodjanak Rólam vagy méginkább jobb szó, hogy megszeretgessenek, aggódjanak értem, nem teszik. Mondván úgyis megoldom, úgyis képes vagyok rá, nincs nekem a buksi simire szükségem, eddig se Volt, ezután s lesz. Pedig nézek szépen, mérgesen, morgok, néha még hisztizek is, vagy csak mondom, hogy "ölelj már meg végre és szeretgess"....
 
Akiket meg nem akarok, na azok gügyögve üntyöm-püntyömöznek, és műaggódást mímelnek. Persze fél perc múlva elfelejtik. Vagy valami perverz kontroll alatt tartanák az életem és számon kérnek, belepofáznak és dirigálnak, megkérdőjeleznek, és irányítanának. Mind pont tudja, hogy nekem mi a pont jó. De könyörgöm! Sose kértem, de még csak jelét se adtam, hogy ezt tegyék.
 
Most vagy mindenki hülye, vagy én vagyok Helikopter...
 
Vagy csak szimplán nyűgös vagyok és nem kezelem jól ezeket a helyzeteket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti