Hát ezt benézte....

Hónap utolsó napja révén bármennyire is dögrováson vagyok, be kellett jönnöm melózni. Nyakig ülök a melóban, a szokásos egyebek és holnaptól felvettek egy új kereskedőt, de nyilván, amit kértem hogy csinálják meg, nem csinálták, így az adatainak összevadászása...
 
Bejön az irodámba egy nyikhaj, köszönés nélkül.
 
- Verdét keresem.
- Üdvözlöm, én vagyok Verde Lunaria.
- Helló. Azt mondták neked adjam a cuccost. Majd te lerendezed.
- Bocsánat, Ön kicsoda?
- Ja én vagyok az új XXX-Vezető. Te vagy itt egyedül az emeleten?
- Akkor megengedem, hogy tegezz, ha már kollegák leszünk, és az illem is úgy kívánja. Nem, nem csak én vagyok az emeleten, még van itt két kollega. De holnap a XXXXXXX-Vezető biztosan körbe vezet majd.
 
Elmélázik a névtáblákon, megállapodik a tekintete a drága Gondnokunk nevén, ránéz az enyémre, majd ismét a Gondokéra.
 
- Gondnok Úr egyedül van egy irodában?
- Igen.
- Húúú, akkor ő nagyobb király, mint lennt a BigBoss.
- Tessék?
- Ő a Pénzügyi vezető, nem? Mondták hogy Verdecégénél, háklis a pénzügyi vezető. Kurvára szigorú.
- Hát, örülök a híremnek, ugyanis ÉN vagyok a pénzügyi vezető, ha már mindenképpen ragaszkodunk a titulusokhoz....
- Dehát te egy nő vagy!!!
 
 
Asszem lesznek még vele gondjaim.....
 
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti