Mert a menekültek...

Állsz a teakonyhában reggel, és főzöd a kávét. Ha lehetne befognád a füled, vagy mint gyerekkorodba ütögetnéd rajta a kezed miközben ordítod, hogy NEEEMHAAALLOOOM.
 
A munkahelyemre, amennyire tudom, nem engedem be a politikát. Senkinek nem engedem meg, hogy a közelemben politizáljon. Magánügy. Ahogy nem beszélnek arról, hogy ki szereti az anál szexet, úgy ne beszéljenek erről se. Otthon. Az utcán. De itt nem.
 
Viszont a menekült kérdés nem Politika, és szépen fel is rúgják az általam felállított határokat, és ahol lehet keresik a biztonsági réseket. Egészen ma reggelig nem vontak bele a kérdésbe, hogy nekem mi a véleményem.
 
Természetesen van véleményem. Vannak gondolataim róla. Vannak érzésem miatta. És igen, én is legyártottam a magam kis összeesküvés elméletét.
 
DE!
 
- Verde, te hallgatsz! Mond meg, most nincs igazam?!
- Tudod mi jár annak akinek igaza van?
- Mi?
- A szája!
- Vicces. De most őszintén. Te nem így látod?
- Én úgy látom, hogy nem látod. Nem tartozik rátok, hogy mit gondolok ebben a témában. És engem Sem érdekel a ti véleményetek.
- Na akkor te tuti "x véleményt" osztod.
- Miből gondolod?
- Úgy viselkedsz.
- Hogy?!
- Nem beszélsz róla. Nem tudjuk a véleményed....
 
Nem tudták meg. Ellenben ma annyi melót szórtam szét, hogy nem Volt több idejük ezen vitatkozni. Az emberek szörnyűek....

Megjegyzések

  1. ... és, mi a véleményed? :)

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aki szereti az anál szexet, csinálja teljes lelkinyugalommal. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti