Oroszlán vagyok....

... így mint ilyen fensőbb rendű (nagyképű), néha ordítok (bunkó vagyok), született vezető (irányítás mániás) és csodálatos vagyok (pontosabban hiú).
 
Így, ha valaki nem érezteti velem a fontosságom, szépségem elsőrendűségem, alattvalóságát, nem bókol és nem foglalkozik velem, akkor sértett királyi büzskeségem egy idő után mint a napraforgó, arra hajlik, ahol éppen sütkérezhet a csalárd dicsfényben....
 
Pasik. természetesen.
 
Dagadt szőke óvónénivel összefutottam a hétvégén, (édesnapok-vár-bonbonkoncert). A mellettem állott, jó kiállású délceg Úriemberre természetesen szemet vetett. (mert neki mindig az kell, aki az enyém). És ahogy az én jóképű macsó kísérőm megkérdezte, hogy mit kérünk inni, és eltávozott a rendelésért, azonnal lecsapott.
 
- Nagyon édes srác. Ezek szerint túl vagy Lovagon.
- Igen. Túl.
- Nagyon helyes, egy szemét állat ez a Lovag. Viszont a mostani párod, igazán... hmm... jól választottál.
- Köszi.
- Régóta vagytok együtt?
- Igen.
- Tényleg?! Dehát Lovag alig néhány hónapja Volt!
- És? A szerelem már csak ilyen.... Jön megy.
- Óh.... mindíg azt hittem valami titkos pasid van... Ő az?
 
És itt elhallgatott, mert délceg kísérőm épp visszatért. Valahogy érezhette, hogy a helyzet feszült, nyilván, a dagadt szőke óvónénik alapból nem tartoznak a kedvenceim közé, de ő meg pláne...
 
- Hölgyeim, a frissítő.
- Köszönöm! Igazi LOVAG! Micsoda szerencsés ez a Verde, hogy ilyen férfit talált!
- Őőőőőőőőőőőőőő....
- Igen. Megérdemlem. Ugye Bububaba?
- Őőőőőőőőőőőőő.....
- Akkor további jó szórakozást! Örülök hogy találkoztunk, Bubu... Ha esetleg te se lennél elég jó a mi kis Verdénknek... a fészbúkon dagadt szőke óvónéni néven megtalálsz.
 
....
- Ez mi Volt?
- Azt mondtam a pasim vagy. Ellenedre van?
- Végül is nincs. Csak ez a bububzás. Ez gáz. De mi lesz Férjeddel?
- Férjjel? Hmmm... Jó kérdés.... Ő a jutalom játék.
- Játék?
- Miért, bármit komolyan kéne vennem?
- Hát ha én vagyok a pasid elvárom, hogy dobd  Férjed, SzSzt, és igenis csak nekem élj.
- Életem....  ígérem, hogy 50 évesen, ha SzSz még mindíg tököl, Férj meg tényleg nem lesz a Férjem, és neked még mindig nem lesz senkid, lehúzunk vidékre, és kecskét tenyésztünk, de addig....
- Addig?
- Addig.... hmm....
- Kérlek te csodás istennő, ad nekem a mindennapjaid, had kényeztesselek!
- ???? Hm?
- Nem ezt akarod hallani?
- Nem.
- Azt akarod hallani amit Férj Mond?
- Igen.
- De most hármuk közül miért, miért pont férj, miért nem Csoki, miért nem SzSz?!
- Mert SzSztől már hallottam mindent, és valójában tele a padlás és nem hiszek neki, Csoki szélhámos és imádom. Te meg te vagy, kedves Zenmester. Téged tisztellek. Férj meg. Na. Ő lesz a férjem. Ahogy SzSzről is tudtam, hogy ő lesz életem legnagyobb szerelme, férjről is tudom, hogy ő lesz a férjem.
- Őőőőőőőőő
- Ne kommentáltd. Tudom.
- Akkor jó....
 
Így Zenmesterrel összeborulva végig nosztalgiáztuk a 3,5 órás Bon-bon koncertet.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing