"Sose fogytok el?!"

Itthon tespedtem, orrot fújtam, lázat mértem, és nagy unalmamba elkezdtem szervezgetni az előre megbeszélt MARVEL hétvégét. Lakóbarát, Pötty, és Melegszívűvel közösen kitalált progi, hogy végig nézzük időrendi sorrendbe az össze szuperhősös filmet (mámint az új sorozatot). Jelen pillanatban mi 4en a szinglik táborát erősítjük. Ez fontos a sztori szempontjából. Elküldtem az e-maileket, hogy kinek mikor merre miként jó, csetelgettem a szereplőkkel, mikoris egyszer csak Pötty témát váltott:

- Bazmeg ezek sose fogynak el!
- A szuperhősök? :D
- Néztél ma már fészt?
- Néztem.
- Hány esküvő Volt a hétvégén???
- Őőőő.... 4 asszem.
- Na. Nekem 5. És két gyerek is született...

És valahogy ekkor elkezdtünk beszélgetni, pontosabban inkább elkezdett mesélni az utolsó randijairól. Megér néhány posztot, hogy mi csajok milyen kattantak vagyunk :D

folyt.köv.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti