Othello

Na nem az a testes szőlő, hanem az opera. Bár maga a darab is... hmmm testes. Főleg egy életében előszőr operába menőnek.
 
Szóval az első opera élmény.
 
Besétáltunk a fő bejáraton, tátottuk szánkat, szemünket, mert még sose voltunk az Operaházban. Sokáig nem élveztük a látványt, hátsó lépcsőhöz irányítottak minket, ahol a bácsi megkérdzete, kérünk-e távcsövet. Melegszívű kissé pökhendin közölte, hogy kösssz jó a szemünk, majd mire felértünk a harmadik! emeltre, kvázi lihegve közölte, hogy jaaaa ide már kellhet a távcső.
 
Nekem konkrétan tériszonyom Volt ahogy tűsarkúban a helyemre billegtem, vizionalizáltam, hogy ha itt megbotlok, akkor azonnal a földszinten kötök ki, de én, a nagy zuhanás közben biztos nem fogok áriázni... Amint olvassátok, nem botlottam meg, viszont a hely olyan icirpiciri Volt, hogy úgy hajtogattam be magam.... A csillár viszont meseszép!
 
A darab... elolvastam Wikipédián, hogy biztosan értsem. Emiatt elszörnyülködtem, és nyeltem egy nagyott, hogy azért a Carmen jobb lett volna.. A végére azt se tudtam ki kivel van, csak hogy mindenki meghal, és ez még csak az olvasása.... Szóval pöttyet aggódtam saját kultúrális analfabetizmusom végett. Feleslegesen.
 
Őszintén lenyűgözött. Az indítása teljesen abszurd Volt, ahogy a pucér testek egy fekete jéghegynek tűnő valamifelé kúsznak, valahogy így képzelem a poklot... De ez tenger Volt, meg hajó. A díszlettől libabőrös lett a karom, ahogy a kezek nyúltak a semmiből a mindenért, fények ahogy szószerint megfestették az érzéseket, és a darab magával ragadott. Mivel tényleg mindenki feketében Volt, egy ideig nehezemre esett megkülönböztetni, hogy ki kivel van, de a fülem ráállt, és csak sodort a dallam, a hang, a zenekar, az érzés, a fények, és egyszercsak néma csend, taps, és vége....
 
Azt mondják, hogy az első opera élmény eldönti, hogy valaki rajongója vagy utálója lesz. Azt gondolom, hogy lelkes kis csapatunk gyarapítja a rajongók táborát.
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. pont erre céloztam, hogy a harmadikra semmi tűsarkú+szoknya, mert úgy kééptelenség elférni. ;) meg oda nem is elvárás.
    örülök, hogy tetszett, nekem egy kicsit sok volt a rendezőbácsi, aki annyira nagy tehetség, h nem csk rendezett, hanem a díszletet és a jelmezeket is mind ő csinálta. állítólag négy váltás ruha van a kóruson, neked feltűnt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 4 VÁLTÁS?! A tánckarnál gondoltam van esetleg 2. Max 3. De a kóruson 4? Nem. Nem tűnt fel.
      Sőt mindenki nagyon egyforma Volt. Amikor meg leszedték a tésztaszűrőt a fejükről egy darabig lehetetlen Volt a színészek megkülönböztetése :D
      Hát az öltözködést pont ellentétesen értettem. Azt hittem, minnél magasabban vagyunk annál puccosabban kell menni :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti