Tikktakk, ketyeg az a kurva óra

- Figyelj.. ha most nem lépsz nem lesz normális pasasod.
- Figyelj, nem akarok lépni. Jó így nekem.
- Figyelj, most azt mondod, de négy év múlva annyi leszel mint én és bánod majd. LÉPJ TOVÁBB!
- Figyelj, ismétlem, jó így nekem.
- A faszt.
- Kösz.
Én elcsesztem az életem, 36 éves vagyok, és azt csináltam, amit te. Légy szerelmes, engedd el magad, hagyd hogy szeressenek és szeress. Szeress egy jó embert akinek fontos vagy. Ne zárj be!
- Mert ezek a szerethető jóemberek csüngenek a fákon, és csak szüretelni kell őket, nem igaz?
- Cinikus vagy. Ne cseszd el, kérlek. Lépj tovább ha nem kellesz. Márpedig nem kellesz. Semmi jele annak hogy kellesz. SEMMI.
- De én kellek magamnak, köszi. És mi van ha a jelen formájában a társadalmi nyomás csak azért van, hogy énis úgy szívjak mint mindenki más, csakhogy nekem nehogy jobb legyen, mint másoknak. Érted. Engem is belekényszerítenek a saját nyomorukba.
- Ezek nem lehetnek a te szavaid. Ez csak valami önző pöcs mondhatja. Láttad már magad gyerekkel, ahogy játszol, ahogy vigyázol rájuk? Észrevetted, mennyire szeretnek és felfogod egyáltalán, hogy mennyire szereted őket, holott még csak nem is a rokonaid?!
- Persze, bármikor visszaadhatom őket :D
- Azért ketyeg az a kurva óra, mert az értelmes pasasokat már lenyúlták, már alig vannak. Nem lúzerekre és lúzerkedésre kéne pazarolni az időd. MERT TIKKTAKK!!! Duma, hogy 40 évesen is szülhetsz.
- Szólj ha befejezted.
- Baszki, meg is kéne ismerni azt a pasit akinek szülni akarsz. Adj időt neki. Meg esélyt. TÉRJ ÉSZHEZ.
- Letiltsalak csetről?
- TUDOM HOL LAKSZ!
- Beteg vagy.
- Csak kezdj el randizni. Ne gubbasz a csodára (vagy egy "fogva" esemesre) várva. Bocs, hogy én szólok, de nem kellesz neki, nem létezik a "ti"
- Bár tudnám miről beszélsz....
- TIKK-TAKK! Majd csak figyeld karácsonykor milyen kibaszott hangos lesz, ahogy magányosan kucorogsz a kanapédon a szétbőgött zsebkendő hegyeken.
- Azt hiszem, megszakítom veled a kapcsolatot.
- Akkor kivisz neked karácsonykor pézsét?
- Jogos... De békén hagyhatnál....
- Oké. De úgy fogok köszönni, hogy TIKK.
- Kappbe....


Megjegyzések

  1. Ez egy igaz jóbarát. (Bár fogalmam sincs, természetesen, hogy Neked mi a jó, és mi kell.)
    DE amúgy tényleg ketyeg, és ez nagyjából 35 fölött válik hirtelen átélhető realitássá. Ez lehet az az életközepi izé, amikor hihető lesz, hogy egy ez véges játszma. Egyszercsak beüt ez az érzés, majdnem hogy hirtelen. 39 vagyok. Tökre értem a barátod.
    Nem csak férj és gyerektémában ketyeg, hanem mindenben. MINDENBEN. Nekem gyerekem pont van, egy csomó más meg huszonéves szinten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ő tényleg egy igazán igazi igaz jójójü barát :)

      Törlés
  2. Nem mindenkinek ketyeg... Ezzel piszkálni valakit szerintem nagy parasztság. Aki szeretne gyereket annak tuti biztos nem esik ez jól, aki meg határozottan nem szeretne annak csak rém unalmas a sok ostoba szövegelés. Az ilyent én rég elküldtem volna valami melegebb éghajlatra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő kivételesen kiérdemelte hogy ne küldjem el.
      Amit mond, érzhető és értelmes.
      Az már egy másik kérdés, hogy az az elsődleges amit én akarok ;)

      Törlés
  3. Ez görénység, amit csinal aggodas cimèn. Szerintem. Amugy igazad lehet es tarts ki amellett, hogy a megfaradt csaladosok, a frusztralt anyak mint megprobalnak majd a te erdekedben! rabeszelni hogy allj be te is a sorba, különben meg fogod banni. Nem muszaj hallgatni rajuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hidd el, vagyok olyan makacs és önfejű, hogy ennyivel nem fenyít be. Meg azóta már betáraztam papírzsepiből :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing