A fész társadalom

Két nagyobb ügyfelünk spiclije régóta figyel  a függő kapcsolatok listában a fészen. Bejelöltek, én pedig nem jelöltem vissza. Tudom, van távoli ismerős funkicó és egyéb mindenféle biztonsági beállítás, de! én ezeket az egyéneket nem akarom ismerősnek tudni. Mert nem azok.
 
Nem akarom, hogy lássák, hogy mikor vagyok aktív meg inaktív. Hogy van-e idióta gondolatom, vagy hogy kik a barátaim. Egyszerűen nem tartozik rájuk.
 
Ma az egyikkel tárgyalásom Volt, és tréfásan nem fogott velem kezet, mondván mert nem jelöltem vissza fészen, nem is ismerjük igazából egymást....
 
Innentől kezdve tízperc fütty a gondolataimban, mert se nyomdafestéket nem bír el, se egyéb hanganyagot, erősen cenzúrázott, és válogatott káromkodások hada követte egymást kicsiny buksimban.
 
Mosolyogva, viszonylag okosan megoldottam a helyzetet, biztosítottam róla, hogy továbbra Sem fogom bejelölni, ahhoz szorosabb kötelékek kellenek, mire Ő (az a tajt földműves hímsoviniszta sertés):
 
- Há' vegyelek el feleségül?
 
Higgyétek el, díjat érdemlő szereplést nyújtottam, pedig viszketett a tenyerem, hogy egysíkba hozom az arcát, úgy beverem az orrát.
 
Na de. Félre az agressziót. Ez engem zavar. Baromira zavar. És nem, nem fogok ilyeneket visszajelölgetni, és egyáltalán nem adok nekik esélyt, és semmi közük az életemhez. Meg egyáltalán....
 
És ahogy így puffogok, az írásközben találok egy másik irományt, és elképedek. Basszus... az oldal sávom, fogász, táska, párkeresés, cipő, bőrgyógyász, DIY, divat, kaja, nőgyógyász, pszihológus... Jesszus...
Jobb lett volna ha ezt nem tudom meg...
Basszus....


Megjegyzések

  1. Ne foglalkozz a pszichó és para dolgokkal. Én még egyes nagyon régi jó ismerőst sem akarok bejelölni. Mert miért is?? Olyan jó elbújni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen.... Ez a nem foglalkozás a legnehezebb sokszor...

      Törlés
  2. Simán letilthatod örökre,akkor semmit sem lát...egyszerű megoldás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓ ilyet lehet?! Na ezt megnézem :D

      Törlés
    2. Beállítások-Tiltás-felhasználók tiltása,beírod a nevet,kiírja,hogy ne-ne,de te igen,ő nem tudja meg....És normális körülmények között jó ott lenni,programok,családi dolgok..bármi,jó-rossz pasik..khm..-névtelen voltam,ügyes legyél :)

      Törlés
  3. Lehet élni faszbuk nélkül is. Élő bizonyíték vagyok rá én is. :)
    Valahogy soha nem volt kedvem oda regisztrálni, felkerülni, ott lenni, kukkolni és kukkolva lenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig ellenálltam. De minden lánybúcsút, esküvőt, születésnapot ott szerveztek és egy idő után elkezdtek elfelejteni.... És csak tényként az utolsó pillanat után tudtam meg a dolgokat. Alapvetően ezért van faszbukom... :(

      Törlés
    2. Tuuudom, tuuudom. De nekem meg sikerült "beidomítanom" a barátokat, hogy Ivinek e-mail, sms, viber üzenet, levél, képeslap a fontosabb eseményekről. És működik! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti