Farkast kiált

Álltam a Rákóczi utcai kis házunk lepattogzott fürdőkádjában, Anyu mosta a hajam, nekem csípte a szemem a sampon, és ő mesélt. A kiskakasról, aki sokszor farkast kiáltott, bár csak feltűnési viszketegségben szenvedett. Aztán mikor megjelent a Farkas, hiába rikácsolt, senki nem figyelt rá...
 
Ma az örökké halálosan beteg kollegámat figyeltem. Minden héten háromszor meghal (a betegsége viszont valós és komoly, Chron szindróma), csak valahogy... néha olyan, mintha azt képzelén, hogy az én ajtóm a Chicago-i  sűrgősségi osztály abban a bizonyos vészhelyzetes kórházban, és talán én vagyok Alex Kingston... Amikor pedig rádöbben, hogy a sok Farkas kiáltás után meglehetősen közönyösen szemlélem Kenny féle ismételt haldoklását, sértődötten távozik....
 
Feljött, meghalt, operásan hosszasan, lement, és fél perccel később ordenáré módon röhögött egy disznó viccen...
 
Hmmm.....
 
Ha egyszer tényleg a segítségem fog neki kelleni.... hat nem vagyok biztos benne, hogy nem hagyom, hogy felzabálja az a szemét Farkas.....



Megjegyzések

  1. Kedves Verde!
    Kedvelem az írásaidat, de nagyon kérlek, ügyelj kicsit jobban a helyesírásra! Ezek a hibák nagyon lerontják a bejegyzéseid értékét. Hova állt ki a farkast? Ez ugye így teljesen értelmetlen. A kiáltani igét egy l-lel írjuk, kiállni pedig pl. az esőre lehet. Segítő és nem bántó szándékú üdvözlettel: Rigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rigi!
      Köszönöm. Valóban csoda, hogy átmentem az érettségin :) A helyzetemen meg csak ront, hogy német nyelvű a gépem, így bár igyekszem a jövőben jobban odafigyelni, de sajnos a die akkor is die marad, bárhogy próbálnám átírni arra hogy die. Akarom mondani az, "oda" ellentettje :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing