Gruppen az ablakban

Pasi beterpesztve ül az ablakpárkányon és nagyon kapaszkodik míg az egyik csaj a lábaközött térdel és markolja a bokáját, közben a másik csaj le-fel mozog. Zárómondat:
 
- Jajj Zenmester vigyázz, elcsöppensz!
 
Talán így képzelik el a pasik a vérmes szinglik hétfő estéjét. Ez esetben a valóság tényleg fedi a fantáziát.
Részben.
Mert az az aprócska részlet még mindenképpen megemlítendő, hogy szigeteltünk. A drága klímásaim, azok az áldott jótét, DRÁGA emberek, a háromszor rákérdezéskor, kéréskor, határozott teljesítési elvárásként kikötött szerződési feltételek ellenére Sem szigetelték ki a falam ott, ahol a csövet kivezetik. Még csak a szigeletés látszatát se sikerült imitálniuk, amire ebben a hidegben azért csak fény derült, mert jött be a cúg, mozgott a függöny, és telefonon is annyit reagáltak, hogy december közepén ki tudnak jönni befújni púrhabbal....
 
Most füttyszót hallhattok a cenzúra jeleként.
 
Ellenben Zenmester Volt olyan tündér, hogy átjött és bepúrhabolta*. A púrhabolást meg csak úgy tudtuk megoldani, hogy amikor kihajojlt, én tartottam a bokájánál, hogy ki ne essen, Szomszédbarátnőm meg fogat az ablakot, hogy rá ne csukódjon, de mivel nem fért fel rendesen az ágyra, ezért le fel lépkedett mert megcsúszott a lába. Majd mikor Zenmester végzett, és kászkálódott ki az ablakból, a púrhabos flakon csőrén lévő kis maradvány csöppent volna el...
 
Vidám, hatékony este Volt :)
 
 
 
*a púrhabot én magam vettem az OBIban, mert az ugye nem nagy tudomány, ugye. Mert ugye odamegyek, megkérdem, ahogy mindig szoktam ugye, és akkor a nagyon kedves eladó nénik segítenek ugye... Na most egy bácsit sikerült elcsípnem, akinek dunsztja se Volt, hogy milyen púrhab kell nekem, ezért hívott egy nénit :D Erről ennyit :D
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti