Háborog, avagy a MinimuM margójára

Éhezés.

Nem tudom mi az.
Azt tudom, hogy milyen, mikor a hó végén nincs. Azt tudom, hogy milyen olyat enni amit nem szeretek, de csak az van. De arról, hogy mit jelent éhezni, fogalmam sincs.

Kopoghat a szemem egy-egy elcseszett nap a diéta végett. Emiatt, lehetek hisztis, agresszív, idegbeteg, amit akartok.
Fogyhat ki otthon a kaja, hozhat a kajafutár számomra ehetetlent, és érezhetem az éhségmanót a hasamban, de nem éhezek.

Soha nem éheztem.

Nem tudom, milyen lehet napokig nem enni. Nem tudom milyen lehet nem a fizura várva zsíros kenyéren élni még egy meg még egy hónapnak így eltelni, és várni a csodára ami nem jön.

Nem tudom.

Azt viszont tudom, hogy azok csöpp gyerekek az oviban, suliban, a kamaszok a középiskolában... Nem. Azt Sem tudom. Azt tudom, hogy megetetném az összeset. Legyen tele a bendője mindnek. Ne csak reggel, ne csak egy héten egyszer. A magam módján, ahogy tudok, én segítek, de az kevés. Nagyobb erő, nagyobb összefogás kell. Engem nem érdekel, hogy az a gyerek miért nem kap otthon enni, azért-e mert a szülő kisebbségi, vagy barom, vagy az élet meggyötörte, vagy bármi. Ott az a gyerek az iskolapadban éhes. Kit érdekel, hogy miért?!

Milyen utolsó egy szemét társadalomban élünk, ha ezt engedjük? Hogy lehet erre nemet mondani?! Nem tehetnek semmiről azok a gyerkőcök... Ők még ártatlanok. Igen, nekem nincs, ne ugassak. Jól van. Leszarom. De értitek?

Majd csalódnak. Csalódnak a családban, a rendszerben, bennünk, mindenkiben... Megkeményednek, ki így, ki úgy.... Aki olvassa Tampi-t, tudja, érti.

Hogy lehet ilyenre nemet mondani?!!! Milyen értéket képvisel a KDNP? Vagy én rakom össze a mozaik szavakat? Meg egyáltalán a többi "párt"?! Mi ez a látszat lét? MI EZ??????

Mélységesn fel vagyok háborodva.

Megjegyzések

  1. Én is. Az ember mindig azt hiszi, hogy szarságban már nincs lejjebb. Aztán mégis van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti