Piacolás

Vannak nyomós okaim, hogy miért vásárolok azokban az üzletekben ahol. Hogy sznob lennék? Nem. Inkább csak... veszek egy cipőt, de az legyen cipő a következő szezonban is. Veszek egy nadrágot, de az igenis nadrág legyen még 2 év múlva is. Ez a fajta igényesség bizonyos üzleteket jelent bizonyos költségvetéssel, és igen... talán sznobsággal is.
 
Nem, nem veszem meg a nem puha pulóvert, a nem selymes tapinátsú vagy túl gyűrődékeny inget, az elfuserált szabású és rövid szárú nadrágot.
 
És mindezért baromi hálás is vagyok a sorsnak, hogy így tehetek... Mert teljesen egyértelmű, hogy nem Volt mindig így.
 
Piacoltam ma, és ennek a piacnak megcsapott a hangulata. Pár pillanatra visszarepített az időben. Akkor, mikor még talán évente kétszer a soproni buszvég mögötti piacra mentünk vásárolni. Cipőt, kabátot, zoknit, bugyit.
A vállfákon lógó műszálas mindeféle színbe játszó 50+nak való felsők, az állatmintás rucik, a 10es rollnikba kötegelt zoknik, a vákumcsomagolás miatt örökre meggyűrődött kabátok, a kemény farmerek, a nagyon nagy bugyik, a táskák, a büdös műbőr cipők. Ahogy ezeket felválltják a gagyi konyhai kütyük, ömlesztve a sufnis szerszámokkal. És a csencselt vizezett mosóporok, a fura állagú izzadás gátlók, és az elviselhetetlenebbnél elviselhetetlenebb illatú parfűmök....
 
Egy varázs világ. Maga Volt a megtestesült mennyország, ahogy a gyerek énem belefeledkezett, tapogatott és szagolt. Élvezte és vágyakozott. A legtöbb holmi elérhetetlen Volt, és csodálatos. Ha most belegondolok, hogy hányszor elképzeltem magam, mint a piacos holmikból felöltözött topmodell... Vagy a szürke széldzseki.... amire annyira vágytam, és mire összeraktam a zsebpénzem, már nem csak hogy divatja múlt Volt, de kapni se lehetett.... oh, hogy mekkora élmény Volt piacolni, annyira szerettem....
 
ahogy ma sétáltam az árusok között, minden emlék élénken visszatért. Ha benyomtam volna egy lángost ovis teával, kaptam volna egy gárfildos képregényt, akkor újra 13 éves lettem volna teljesen. :)
 
 

Megjegyzések

  1. Mesélj, hol veszel nadrágot?
    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura hogy mindig megérzed, hogy van másod tartalom is. Ez esetben az, hogy Anyum megjegyezte nem is olyan rég, hogy túl drágák a cuccaim... Hát nem mondom, hogy nem dolgozott bennem a mondandója.... :D

      amúgy Levi's....

      Törlés
    2. Iiigen? Csak biztam benne, hogy van egy tuti tipped. Sajnos gondolom ők továbbra sem árulnak itthon 28/34-es nadrágokat. :(

      Törlés
    3. Dehogynem! Nekem 29/34 kell, és Glamour napokon a 714-es ből próbáltam egy 28/34-et, mert sztreccsesebb Volt az anyaga.
      Allee-ban normálisak az eladók, premier outletben nagyobb a kínálat ha tudod pontosan milyen típust keresel akkor inkább outlet. Viszont arena-ba ne menj, egy akkora tahó az eladó srác, hogy állatkertben kellene mutogatni :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing