Tfh, kérdés eldőlt

Egyszerűbb gyorsan bejegyzést írni, mint válaszolgatni (igen, lusta disznó vagyok (vagy csak simán sok a tényleges meló)), szóval összefoglalva minden nyitott kérdés eldőlt.
 
A babát megtartja barátnőm, a pasasnak már szólt. A srác azonnali reakciója, hogy akkor most hozzák helyre a helyre hozhatatlant, éljenek együtt, a gyerekért meg kell próbálni, és hogy ők ezek szerint összetartoznak, és hogy  majd a gyerek megold mindent.
 
Személyes véleményem? Még mindíg fenntartásokkal kezelem, a pasit. Szerintem akkoris pöcs. Abban meg aztán végképp nem hiszek, hogy egy gyerek bármiféle párkapcsolati problémát megold. Tud elviselhetően működővé tenni egy kapcsolatot, mert ő lesz az egyetlen értelme az egésznek, de hogy nem oldaj meg... Láttam én már olyat, hogy jajj, ha már gyerekünk van, nem lépek félre, akkor én most apa Leszek... stb stb stb BLABLABLA és a saját magát mártírrá avanzsált apuka kilincsel a szeretőnél, lelépni nem mer, a kapcsolat elviselhető, mert a gyerek nem oldott meg semmit, csak akkor már éppen ideje Volt.... És közben Apu és Anyu szépen rámegy az egészre....
 
Felnőttnek lenni szívás....
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing