Emberből vagyok

Ember vagyok, ember voltam, és remélem maradok is.. Hibákkal, értékekkel, érzésekkel, helyes és helytelen gondolatokkal, múlttal és tettekkel.

Edzés után barátnőm pezsgővel várt itthon, hogy koccintsunk, és hogy végre sírjak. Sírjam már végre ki magam a heti történések miatt. Mert a változás drasztikus, de ideje volt. Szerinte a rossz oldalam hozzta ki belőlem ez a meló. És már az egészségemre ment. SzSz azt mondta, köszönő levelet ír a kollegának, hogy végre elengedtek ettől a cégtől, ő hálás. Lakóbarát megkönnyebbült, hogy egy ilyen mérgező környezetből szabadulok.

Ők máshogy látják.

Én még egyenlőre csak nagyon félek,

És kétségbe estem.

És rezignált vagyok.

Közben pedig neki kell állnom melót keresni....


Hát, ez van.....



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing