Hangulatok

Az elmúlt hetem összes érzése, élménye belezsúfolható egyetlen hazaérkezésbe. A sorban sokadik (1), de első kettlebell-es karácsonyi buliból éjfélkor hazaérve az ajtóban Dió fogadott szájában a szomszéd kislánytól csaklizott plüss malaccal (2), öröm táncot lejtett, míg én a koszos padlóhoz ragadtam (3), az egész lakásnak tömény mézeskalács illata volt (4),  és miközben bedobtam a sütőbe a mirelit pizzám (5), elküldtem még két helyre az önéletrajzom...


1 - talán a negyedik buli volt
2 - olyan nagy köztük a szerelem, hogy csajszi Dióm ágyába, a kutyához bújva aludt, míg mi az Anyukájával sütöttünk
3 - barátok jönnek-mennek. Nap mint nap, többször, több órára, koszos cipővel, gyerekkel, kutyával, sütni, bejglit és mézes kalácsot, és mindenre van idő, csak takarításra nincs. Minden egy merő porcukor
4 - azt hiszem végül 5 kiló lisztből sütöttünk mézes kalácsot. Ehhez képest a 8 bejgli és 36 muffin elenyésző mennyiség
5 - porcukron, sütőporon és liszten kívül semmi ehető nem volt otthon. Mostanában elfelejtek kaját venni...


Valahogy így telt... Most már szülőknél... Időtlen idők óta nem voltam/leszek ennyit itthon.....









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti