Holiday

Biztosan láttátok ti is ezerszer. Imádom ezt a filmet... Egy kicsit én vagyok Kate Winslet, és kicsit én vagyok Cameron Diaz...

A nemkellesz-lány. Mert vagy én nem kellek, vagy nekem nem kellenek....

Hogy én most mennyire hozzábújnék a pasimhoz, szopogatnék valami jófajta dörgicseit, duruzsolnék hozzá, és belevesznék az illatába és  paplanba.

Tudom, hogy az ünnepek alatt ez kis álmodozás a valóságban nem megvalósítható, de álmodozni miért is nem lehet? Más már úgy sem maradt...

Drágáim, az az igazság, hogy a többiek szakítása, válása kicsit kezd megviselni. A feltört fészbúkok és e-mailek, a rejtélyes kaja számlák hada két személyre, kósza ismeretlen hajszálak, kedvencek közé felvett idegen cím a gps-ben, ahol a csaj telefonja mint a hülye filmekben, automatikusan csatlakozik a wifihez.... Az anyósok, a pénz és a nem pénz... a gyerekek elhelyezése, az asszonytartás, öngyilkossággal fenyegetőzés....

Sok volt most ez így az elmúlt időszakban. Annyi mindennek vége lett. Meghallgattam mindenkit, ledöbbentem mindenkin, most mégis leginkább az utolsó üzenet ami felkavart. Emlékeztek Fecs-re? Tudjátok.... Akinek a csajában kicsit magam láttam... És valójában szurkoltam nekik. Jó, persze ha őszintén magamba nézek, irigy is voltam rájuk. De ki ne lenne az, ha önmaga egy lúzer szingli, aki elmúlt harminc, mikor ők meg fiatalok és szépek?!?? Azt sem lehet tagadni, hogy volt némi vonzalom Fecs és köztem. Mert kár lenne, tudom, hogy belém zúgott, ahogy azt is tudom, hogy egy másik univerzumban, más időkben az ő meg én alkotta mi, kevésbé lenne kérdéses kérdés.

Ma csomót nézegettem a telefonom, mert egyetlen valaki üzenetére vártam egész nap, de az illetőnek valahogy kimentem a fejéből, cserébe szinte az egész idei repertoár bejelentkezett (még Lovag is azután érdeklődött, hogy hol szilveszterezem. Ja, ők is válnak) 

(na most ki kell mennem még egy pohár borért)

Szóval.. Hol is tartok? Gyerekek, ha Borhálóba jártok, vegyetek egy üveg Impulzust.... Szóval. Online voltam ma egész nap. (igen, mocsok mód vagy főzés/mosogatás kombóba vagy az okosokba menekültem a hülye hülye hülye szingliketyegazóraegyedülmaradtál (márcsak nem is jövő időbe, hanem múltba fogalmaznak!!)) Na szóval. Fecs rám írt. Mondva csinált hülye ürüggyel. Akkor kamu duma volt, hogy ezen mindenki átlátna rajta.

- Figyelj, az létezik, hogy Fecs-csaj törölt az ismerősei közül?
- Igen, minden barátom törölte. Engem is csak távoli ismerősnek hagyott meg.
- ?
- Szakítottunk.
- ??? Mikor?
- Kábé egy hónapja. Konkrétan 3 hete.
- Sajnálom.
- Ne sajnáld. Nem ő volt az igazi. Meg aztán, látott egy videót arról a bizonyos fesztiválról.
- Jajj.... Valaki felvette?
- Aha! Kéred? Baromi állat vagyok rajta! :D
- Naná! Hány embernek vallanak szerelmet több ezer ember előtt? Valójában megtiszteltél a vallomásoddal.
- Téged nagyon lehet szeretni.
- De hiánypótlásra és űr betöltésre nem vagyok alkalmas.
- Azt mondta, hogy tudja, hogy téged szeretlek. Azt is mondta, hogy tudja, hogy viszonyunk van. És őt sérti, hogy egy öreg nővel csalom...
- Ez fájt. Mármint az öreg nő része, a többi meg nettó hülyeség. Kérdezhetek?
- Persze.
- Visszament a pasashoz igaz?
- Igen. Azt mondta visszaüldöztem a gyerekes viselkedésemmel.
- De ugye tudod, hogy ez nem igaz? Tudod, hogy ez csak kifogás, mert gyáva?
- Hát... most hogy mondod....
- Te meg Én, olyan sose volt. Egy elmélyült csókot ne nevezzünk már se viszonynak, se megcsalásnak.
- Neked nem jelentett semmit?
- Édesem, boldogan beülök veled valahová berúgni, de nem hiszem, hogy most az jót tenne neked ha hozzám menekülnél. Karácsony van. Minden egyedülállónak szar. Mondjuk ki KURVASZAR.  Még akkoris, ha minden családos/párban élő ismerősünknek ez a pár nap nagyobb szívás. Azt érezni, hogy minket nem szeretnek, senki se szeret, és a többi mérgező gondolat... hajlamos idióta elméleteket gyártattatni... Túl kell élni. Ha lány lennél, mondanám, hogy igyál annyit, hogy mások előtt ne bőgj, aztán a zuhany alatt meg tök mindegy, senki sem látja...
- Összeakartunk költözni.
- Te akartál vele összeköltözni... A jelek szerint ő nem.
- Terveztük a karácsonyt...
- Te tervezted a karácsonyt, ő nem.
- De én szeretem.
- És ő is szeret. Az élet viszont szar és kegyetlen és az igazik, meg a nagyők nem a mieink, nekünk jut egy király "sajátmagunk", vagy egy alsókategóriás, akivel beérhetjük az igazi helyett.
- Jó veled átbeszélni.
- Szólhattál volna előbb is.
- Akkor berúgunk együtt?
- Mondjuk úgy, hogy iszunk elegendő mennyiségű alkoholt ahhoz, hogy tovább tudjunk filozofálni.
- Egy igen elég lenne. Beülünk valamikor dumálni?
- Beülünk...




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti