Kutyaséta időnként hoz érdekes infókat

Dió kinőtte magát egy átlagos normális ebbé. Pontosan azokat a dolgokat tudja, amikre megtanítottam, és esetenként úgy viselkedik, ahogy én szoktam, a rosszaságai is mind a belefér kategória.



Okvetlenül jó, hogy Ő van, mert így a napi 3 séta fix, ha akarom, ha nem. Ezek a séták mind a fizikai mind a lelki egészségem is szolgálják, mert kutyát sétáltatni sokszor közösségi élmény (főleg egy olyan kutyát, mint Dió aki egyszerre plüss és Ewok maci és nagymamák kedvenc szőrgombóca). Az ember cseveg, meghallgat, nevet és sír, és ledöbben, vagy szappanopera főszereplő. Mint az a pucér srác, akinek kölcsön adtam a mobilom, hogy felhívja a szüleit.... :D

Ma reggel kávé nékül mentem le Dióval, mármint... én nem ittam kávét, nem a kutya. És nem is voltam formában. Olyan nyügi voltam, meg kedvetlen. Meg nyügi...

Szóval amikor a kb negyvenes évei elején járó, harmincas nőt ölelgető, pasit megláttam, először kedvetlenül konstatáltam, hogy én ezt ismerem. Azát lassan, az agyam felfogta és feldolgozta az infót. A pasi, a volt főnököm. Még úgy 10 évvel ezelőttről... Három gyerek, nagy családi ház, feleség, pénz, éssss szerető... Mint mindig...

- Szia.
- ŐŐŐŐŐőőőőőő....
- Ja bocs, sapka nélkül könnyebb lesz.
- Verde?!
- Szia Ex-Főnök.
- De rég láttalak, te vörös lettél? A tiéd az kutyuli? Jól vagy? Hú nekem sietnem kell, van kedved majd meginni valamikor valamit. Apropó tartod valakivel a kapcsolatot a cégnél?
- Nyugi. Annó is tartottam a szám a szeretőidről, most is fogom...
- Ő nem a... hm.... Kösz... Tényleg beülhetnénk valamikor meginni valamit...
- Hát persze. Mindenképpen.
- A pasid nem fogja ellenezni?
- A pasim? Nem. Sőt, szerintem nagyon fog vigyorogni...
- Hát... örülök, hogy találkoztunk....
- Tényleg? Én is. Szia
- Szia





Megjegyzések

  1. Neked ez a szerető téma a bogáncs a réteden, mindig tapad a nadrágszáradra. Előre is elnézést, utálok guruskodni, pláne ismeretlenül, de nem mész el kineziológushos, pszichóhoz, bárkihez, aki felfejti neked ezt?

    Csak vigasztalásul írom, tízéves házasként, a barátaim szinte mind házasságban élnek, és VAN jó példa, nem csal mindenki, bár a házasság mindig más, mint amit vár az ember, sokmindent nem ad meg, és sokat ad kéretlenül, és kell hozzá egy mély elkötelezettség, mert ez nem hónapos retek, lassan érnek a gyümölcsei. De van, létezik a hűség! Bocs, nem fogok rászokni az igehirdetésre, ígérem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://verdeujrakezdi.blogspot.hu/2016/01/induljunk-mosolygosan-heten.html

      ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti