Bók

A Szex és New York-os filmekben, meg a hasonló etapokban a csajoknak csak úgy küldözgetik az italokat, mosolyognak rájuk, udvarolnak nekik, meg hasonlók.

Na ilyenekből és egyéb effajta bókokból nekem az átlagnál kevesebb jutott, (az tök mindegy hogy azért mert volt egy idegesítő ex aki őrzött, mint valami tulajdonát képező tárgyat, vagy esetleg azért mert túl magas vagyok...)

Szóval tegnap este az időpont, egy élő zenés helyen, két húgommal, akik apait anyait beleadtak és kiraktak, mert ez PEST és itt kell aztán PASIZNI, mert itt van az igazi ÉLET. Én meg olyan semmi extra magamformán, nem több smink és nincs mélyebb dekoltázs öltözéket húzva vágtam bele velük az éccakának. A helynek puccosnak kellett lenni, mert ők csak puccos helyekre járnak. Ezért puccosat találtam. Az asztalunk közel volt a zenészhez, mikor leültünk, kicsit talán ki is takartuk, én bocsánat kérően mosolyogtam, ő elnézte. Helyes srác, szuper hanggal.

Nagyobbik húgom oda meg vissza volt érte, hogy milyen szép a szeme, milyen a hangja, a pasas, a.. jajjjajjjajajjjjjjjjjjjjjj..................... Beleszerelmesedett, de ahogy nőtt a koktélok száma, tesóm újonnan érzett szerelme úgy apadt. Nekem is lassan hatott a chardonnay, és néha, mikor Jamie Winchester számot játszott, belefeledkeztem, és őt nézve hallgattam....

Az egyik szám végén a pincér letett elém még egy pohár chardonnay-t, mire én kérdőn pillogtam, hogy nem is rendeltem... Ő pedig udvariasan közölte, hogy úgy küldik, hogy a smaragd szemeim jobban ragyogjanak. Mintegy végszóra megszólalt a zenész srác:

- A következő számot a ma este leggyönyörübb smaragd szemű nőjének játszom.



Két húgom értetlenkedett, hogy az nem lehetek én!, pedig de, mert a bort is én kaptam. Teljesen meghatódtam...

Aztán belegondoltam, hogy amikor majd elmesélem Neki, majd poénkodik, hogy a teljes asztalnak szokás bort küldeni, és reméli, illendően megköszöntem. Nem lesz féltékeny, nem lát mögé többet, hanem velem fog mosolyogni....







Megjegyzések

  1. Szia! Milyen volt az első napod? Benyomások?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kérdésed! :) Ha ügyes leszek jó lesz. Szóval szoríts, hogy ügyes legyek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

Fehér ing

a csempész süti