Elmerülve

A kínai újév első napján begyűjtöttem pár állásajánlatot, kockáztattam, megvan a befutó, március 1-től újra termelem a GDP-t. Kéretik szorítani, hogy jó legyen.

És hogy ezenkívül mi történt?

Picit elmerültem....

Elmerültem egy zseniális könyvben. Trónok harca fanoknak kötelező a Királygyilkos krónikája*. Szórakoztat, leköt, új, izgulós, remekül fordított...

Elmerültem még a színezésben is, ez van Johanna Badsford könyvei egy teljesen más világba repítenek. Ceruzát faragok, festek, próbálgatok, és egyszercsak eltellik 4 óra egy-egy napból...

Ahogy magával sodort a barátok és a család szeretete, odafigyelése, törődése is. Hívtak, vittek, tettek azért, hogy ne legyen kegyetlenül pocsék ez a pár hónap.

És valóban, belefeledkeztem valaki más szeretetében. figyelmébe. Szeretetett tettekkel, szavakkal, pillantással, kitartott és fenntartott, nem futott el és nem ítélt el. Mellettem volt. Mellettem van. Mennyire igaz rá a klisé, hogy tudok nélküle élni, csak egyszerűen nem akarok. Mert vele lesz minden fél egész, minden üres teli, bizonytalan biztos.... minden kerek... 



*aki szeretné, átküldöm e-mailbe kindle-re.



Megjegyzések

  1. Szuper!
    Csak nem egy férfit szimatolok az utolsó sorokban?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondtam nekik, hogy a heti egy zuhany kevés :D

      Törlés
    2. Oké-oké, nem kell minden nap fürdeni... főleg, ha ki sem mozdul otthonról az ember... de ne terelj, ne terelj! ;)

      Törlés
    3. Nem vagyok én juhász, hogy tereljek ;P
      Igen, ő egy ellenkező nemű egyén, akivel vagy lesz valami vagy nem.

      Törlés
    4. naa, jóól van! csak ügyesen akkor! :)
      örülök!!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing