A közös Kate Upton-ban és bennem

Sajnos nem a ruhaméretünk, és nem is születési évünk, de még csak a bankszámlánk egyenlege sem. Mégis, van valami egyedi és igazán szíven ütősen közös bennem és eme irigyelt celebritás között.
 
Almás telót használ ő is, én is. És feltörték. Mármint a telót. Az övét is, és az enyémet is. 2 heti idegbaj és agymenés után oda jutottam, hogy hagyom veszendőbe menni minden rajta tárolt adatomat, letiltatom a francba, és most tiszta lappal kezdek mindent.
 
Új ID, új fiók, új virtuális élet.
 
Na ja. Csak ezzel minden kontakot elvesztettem (igen, senki telefonszám nincs meg. SENKIÉ, mert senkiét nem tudom fejből. A sajátomat se. Főleg úgy, hogy az meg ugye december óta új), minden születésnap és névnap törlődött. Szóval igencsak bunkó leszek, mert mindenkiét el fogom felejteni, hisz semmi nincs ami emlékzetetne. Meg a jegyzetekben tárolt összes csodás recepet. És a képeim.... Mondjuk javarészt az ebről, és a lényegek felmentve/elküldve magamnak, szóval nagy kár azért nincs, na de mégis....
 
Komolyan öregedtem pár évet, míg végig gondoltam, hogy mik voltak a telóra mentve, mire mindenhol jelszót váltottam, és maga a tény, hogy ilyen TÉNYLEG van.
 
Szóval mindenki állítson be MINDEN másodlagos e-mail címet, sms-t, jelszót, kalasnyikovos bérgyilkosokat, mert léteznek az adatinkban és vérünkben fürdőző hackerek.
 
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti