Vicces kedvű barátok

Szerintem unatkoznak. Tuti unatkoznak és összebeszéltek. Hát nem direkt kiírtam fééészre, hogy legyenek már olyan cukik ha sms-t írnak, biggyesszék oda csepp mongrammjukat legalább?!??? Vagy tudomis én, bánom is én, csak tudjam hogy ki az, ha már ugye történt ami történt.

Erre kapom az sms-eket, meg fura e-mail címről e-maileket amiket sose láttam, hogy na akkor itt a kontakt, és ugyis tudom ki írta. Meg vigyor fej, és kacsintós smájli, meg minden izé.
 
Kevésbbé bosszantana, és még értékelném is a humorukat, ha nem lenne TÉNYLEG gáz... ÉS már nehéz számba vennem*, hogy kinek adtam meg az új számom, meg kinek nem, de fészen és gémélen végülis elérek talán mindenkit.
 
Talán....
 
Bakker a kis viccesek! :D
 
*nem, nem orális koitálásra gondoltam
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti