Barátok, megbocsájtás, egyebek

Laposnézés. Laposnézés volt az én igazi lelkitársam a legbarátnőm a legszebb éveimben, akivel... hmm... a saját ostobaságom miatt 5 éve megszakadt a kapcsolat. Hihetetlen fájó tüske volt, és baromira hiányzott, viszont a gyávaságom megakadályozott abban, hogy lépjek. Bármit lépjek.
 
Tegnap este ünnepeltük a 30. születésnapját. 5 éve nem láttam, és meghívott. Őszintén féltem elmenni... Nem is tudom hogy írjam le neketek ezt a fojtogató érzést, hogy mennyire féltem, hogy mi lesz a reakciója, hogy.... hogy... értitek, hogy ott majd a remény hal meg utoljára.
 
Melegszívűéknél volt a buli. Lakóbarát már egy hete nyomott, hogy ott kell lennem, nincs apelláta, több barátnő is hívott, nem hagyták hogy elmismásoljam. Menni kellett.
 
Még a kocsiba menet SzagosPasassal átbeszéltük, hogy a legrosszabb ami történhet, hogy odamegyek, köszönök, eljövök. És maximum bizonyosságot nyerek arról hogy egy életre elkúrtam.
 
Te jó isten, jobban izgultam, mint államvizsga előtt. Tudjátok, gyomorideg, térdremegés, külvilág alig meghallása, meg mittomén. De valahogy ott volt mindenki, és valahogy mindenki mellettem állt, és a félsz, és az egész, és mikor minden veszik bele a rettegésbe... és már levegőt venni is nehéz, és a cipőt is csak szuszakoltam a lábamról.... A barátok, jöttek, mosolyogtak, szerettek és csak velem voltak.... valami iszonyatos erőt adott...
 
És akkor Laposnézés.. ott állt a szoba közepén... mintha... mosolygott, megölelt, mint egy viháncoló kisgyerek bemutatta a vőlegényét, és csacsogott, és gyönyörű nő lett, és egész, és megtalálta magát, és érdekelte hogy mi van velem, hogy merre vagyok, hogy jól vagyok-e, és hogy... és azt mondta, fánylat a múltra, elmúlt....
 
Tudjátok, a Barátaim, csodálatos emberek. Mind. Okosak, jó emberek, kitartóak, hihetelenül melegszívűek... azt hiszem pusztán a sorsnak is hálás lehetek, hogy egyáltalán ismerhetem őket, nem beszélve arról, hogy még a barátaimnak mondhatom tudhatom őket.
 
Szóval Kedves Égiek, Sors meg Minden! Köszönöm!
 
 
 
 
 
 
 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti