Hitelesség és a hideg....

Befagyott a fenekem. És ezen alig segített valamit a két fröccs meg a három pálinka. Egyiket se hangulat fokozás végett ittam, a hőmérsékletet próbáltam növelni vele.

Nyárnyitó koncert révén volt együttes is. Állítólag rogyásig játszák a számaikat a rádiók, és mindenki ismeri, és mennyire állat. Jók voltak. Viszont én tuti nem ezt a rádiót hallgatom. A legutolsó számukat talán(!) már hallottam.



Az előző posztban "beszólt" barátnőmmel és a pasijával voltunk.
Hát. Az az igazság, hogy egy ideje már érik bennem egy poszt, a 30+-os hercegnőkről, aminek az alap gondolatmenete nem az enyém. Eddig is láttam néhány valóságvonulatát, és hogy van benne valami. Tegnap pedig, az én imádott barátnőm egy az egybe egy 30+-os hercegnő volt....
 
Olvastok olyan régóta, hogy tudjátok, nem vagyok az a tipikus díszpicsa. Persze, ostoba liba vagyok én is, de nem a műkörmös fajtából, a műhajjal és műhisztikkel. Igen, tény hogy néha túltolom én is, de azért, mert mondjuk hmmm egy ilyenért:
 
- Szíííííííívem, hozol fröccsöt nekünk? (barátnő nem is létező negédes hangja)
- Persze mit kértek mennyit? (minden kívánságot leső, nyugalomra vágyó tekintet)
- Rosé fröccsöt. A cserszegi fűszeresből (ha figyelek arra amit mond, rászólok, hogy Édesem, az fehérbor, de nem figyeltem, annyira.)
 
A Pasi visszatért két fehér fröccsel:
- EZ MIIII?!!!??? (kikerekedő gyilkos szemek)
- A fröccs, amit kértél. (tök nyugodt hang)
- DE ÉN NEM EZT KÉRTEM!!! ÉN ROSÉT AKAROK! ÉN EZT MEG NEM ISZOM!!! MOST KOMOLYAN, MONDTAM HOGY ROSÉÉÉÉT.
- De a cserszegi az fehér. Azt mondtad hogy azt kérsz.
- Azt én meg honnan tudjam hogy az fehér?!

Na szóval egy ilyenért ilyen hisztibe nem megyek bele. Meg persze rákérdeztem az előkonfliktusra. Bakker ott is a srácnak kell igazat adnom. Meg úgy az egész helyzetben....

Így az estének voltak olyan pillanatai, mikor tök egyedül szét fagyva szívószállal ittam a fröccsöt, vagy a pálinkát. Mert ugye otthagytam őket, had veszekedjenek kedvükre. És még akkor is nagyon fáztam.

Na de hogy jön ide a hitelesség? Hát úgy, hogy azért engem is picit betámadott kedves barátnő, mert szerinte az edzés ahova járok az szar. Az edző szar, a mozgás szar, a terem szar, és hagyjam abba. Mert csak ártok magamnak, és hát... Látványosan nem használ. Mikor pedig barátnő nem figyelt, a pasija ennyit mondott:

- Tudod a hitelesség adja meg minden kritika alapját. Minden szavát elhinném a helyedben, ha ezt az edzést* még csinálná, ha kigyúrt szálkás asszonyállat lenne aki salátán él, és 34-es ruhákat** hord... Akkor minden szava tartalommal bírna...

És milyen igaz....


*együtt kezdtük, ő 2 hónap után abba hagyta, mert A.: Szar az edző B.: Drága C.: Rossz az időpont D.: Edzőtársak lúzerek E.: Egészségre káros F.: Rossz a terem.... (igen kifogások)
**170 cm, kilót nem tudom de a farmerje jó rám (leöntötem magam nála kávéval, és simán belefértem az övébe)







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing