Külsőség

"A szépség belülről fakad"
 
Meg az összes hülye hasonló klisé. Az összes.
 
Én a tök átlagos emberek csoportját gyarapítom annyi plussz szerencsétlenséggel, hogy kib.szott magas vagyok. Igen, 184 cm, és vesszenek a törpék, de szar nekik. Ehhez a modell magassághoz (rühellem a definíciót, mert azok a libák általában 178 cm magasak), na szóval ehhez társul "némi" túlsúly.
 
Lelkem rajta küzdök. Egy éve heti 3szor sport. Az elmúlt 3 hétben ehhez jött hozzá heti átlag 5ször átlag 5 kili futás (jól van, nevezzük kocogásnak inkább). Kajában minimális elhajlás. Gyorskaja szinte soha. Néha csipsz, néha csoki. NÉHA van hogy hetek telnek el nélkülük.
 
Figyelek. Igyekszem elcseszettül egészséges lenni, ha már vékony nem lehetek...
 
Előre leszögezem, a mostani bejegyzésben szereplő minden nőneműt imádok, szeretek feltétel nélkül. Csak ez most szarul esett... Tőlük....
 
Amióta megnyúltam (20 éve), anyám milliószor rá csodálkozott, hogy (pontosan idézek):
- JESSZUSSS EKKOORA NŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!
vagy:
- nagyobb vagy mint apád.
vagy:
- ha már ekkora, lettél akkor....
esetleg:
-ez meg ez a a tuti fogyokúrás módszer. Egyél rendesen. Mozogj többet. Ne ülj. Az a bajod.
 
Mikor meg szólok neki, hogy bammeg, ne már, mert lehet nem úgy gondolod, de egy idő után ezt hallgatni, hogy mekkora vagyok, amiről persze nem tehetek, de azért fogyjak, vagy hogy nőttem már ekkorára, kurvára nem vicces, akkor meg megkapom, hogy mert mindent magamra veszek. Ez csak vicc... És jajj már, ő semmit soha többet nem mond, mert nekem nem lehet...
És a héten is volt vele egy ilyen jellegű, ami onnan indult, hogy ruhát kérnék kölcsön. Amire az ő reakciója:
- OLYAN mérete nincs senkinek, hát az neked KICSI!!!! Hát vegyél. Vagy varrass. Inkább varrass... Az talán jó lesz.
 
Nem kicsit esett szarul...
 
Erre most barátnő mondja:
- ... voltam farmert nézni. Eszembe jutottál, hogy neked milyen szar lehet...  Ne értsd félre, csak hát ja... azért elfogadni, azt hogy te ILYen vagy.
- milyen is?
- hát ilyen túl nagy. Értem hogy magas vagy, de a legújabb fogyókúrát próbáltad már? Tudod, ha már ilyen szerencsétlen magas vagy, akkor ha kicsit vékonyabb lennél.. tudod minden könnyebb lenne... mert alacsonyabb nem tudsz lenni, csak kisebb....
 
A síró görcs kerülget. 184 centi és 77 kiló... Ekkora egy elefánt....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. ...és ha lefogysz, akkor azzal jönnek majd, hogy egyél mert elfogysz, elvisz a szél, vagy piszkavas vagy...

    VálaszTörlés
  2. Konkrétan 4 kilóval voltam könnyebb decemberben, mikor mindenki közölte, hogy hát ez már sovány, nagyon sovány...

    VálaszTörlés
  3. Nyugi! Vedd be a leszarom tablettát! :)

    VálaszTörlés
  4. 184 centi es 77 kilo?
    En 180 centi vagyok es 70 kilo, 36-os méret. Akkor en is köver vagyok?
    Szerintem valami gond van a fejekben, ha teged tulsulyosnak mondanak.

    VálaszTörlés
  5. 184 centi es 77 kilo?
    En 180 centi vagyok es 70 kilo, 36-os méret. Akkor en is köver vagyok?
    Szerintem valami gond van a fejekben, ha teged tulsulyosnak mondanak.

    VálaszTörlés
  6. Egyrészt örülj neki, hogy melltartót például kapsz. Én pl. azt sem.
    Másrészt meg minél szélesebb egy ruha, annál hosszabb. Én MINDIG 4-5 számmal nagyobb ruhákban járok. mert az már majdnem elég hosszú. és most, hogy híztam 7 kilót már csak 2 számmal nagyobb gatyákat kell hordanom. Lehet szar 184 cm-nek és 77 kónak lenni, de nyugodj meg, 183 centinek és 58 kilónak lenni sokkal rosszabb.

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor Téged anorexiával vádolnak :D

      És oh igen... helló sorstárs...

      Törlés
  7. Egyébként meg nagyon jókat szoktam röhögni azokon a nőkön akik 13 cm-es sarkú cipőben a vállamig érve botladoznak. :D

    motyi

    VálaszTörlés
  8. Bammeg,sunyiban olvaslak, szerintem nagyon aranyos vagy es igenis, a szepseg belulrol IS fakad,tedd azt ami Neked jolesik es foleg SZERESD!!!! onmagad.A nonemueknek akiket szeretsz, mondd meg hogy ez neked mennyire rosszul esik.

    VálaszTörlés
  9. Ja, es ne hasonlitsd magad elefanthoz, ne adj senkinek a szajaba sipot!Elsore neked kell elfogadnod es szeretned onmagad,mert amig ez nincs meg, a kulvilag is ugy lat Teged, ahogyan Te latod onmagad.
    Udv.Gyongyos

    VálaszTörlés
  10. Megneztem egy bmi szamlalot (mivel fogalmam sincs, a korodat 30 evesnek tippeltem, ha ez serto, akkor elnezest) es az egeszseges haromnegyedenel vagy, 63 es 85 kozott. A magassagodrol nem tehetsz, aki azzal szivat, az bunko. Mondd nekik, h mar targyalsz a labaid rovidebbre szabatasarol, szornyulkodjenek azon.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti