Mai börleszk

A magánrendelés elkényeztet. Reggel hétre odalibbensz, pisilsz egy csinos kis műanyagba, illatos szappannal kezet mosol, puha törölközővel megtörlöd a kiskezed, mosolygós asszisztens leveszi a vért a szobában, ahol egyedül vagy, majd kapsz egy szelet csokit/cukrot/banánt kólát/kávét/vizet. Természetesen egy vagyonért. Valójában három vagyonért.
 
Három vagyonom most meg nem igazán van, szóval ha már fizetem a TB-t, akkor kivételesen igénybe veszem. És ezen döntéssel egy montipájtonos börleszkbe csöppentem. Barátnőm elkísért, mert ájulós vagyok.
 
Előbb ért oda hiperszupermodernizált egészségközponthoz, kikérte a sorszámom a tajszámom alapján, és beállt volna a sorba, amig rám várt, de valami nem stimmlet, így kitartóan várt rám, hátha okosabb leszek. Nem voltam, sőt... És megkérdezés után is csak azt mondátk álljon be a sorba. Na igen, de melyikbe... Mert olyan sorszám sehol nincs, olyan labor sehol nincs, olyan behívó sehol nincs.... A csodás számokat a tábláknál csak egyetlen négyzetméterről látni a 500 m2-es teremben... Ott tömörödtünk jobbra, balra, össze vissza, majd jött az ötlet hogy rossz helyen lehetünk, kérdezzük meg. Megkérdeztük. Rossz helyen voltunk. A jó hely még groteszkebb volt, de a sorszámomhoz hasonló itt se villant. Ekkor jött egy ismerős, aki jóindulatúan megpöcöktette a vállam, hogy menjek az ablakhoz, időpontosokat nem hívják, azoknak pofátlannak kell lennie... És tényleg.
 
Bepötyögtek, mondták hogy irány pisilni, aztán meg csak úgy menjek be az egyik vérvételes helységbe. Amelyikbe tetszik.... Ahha... Egyik se tetszett.
 
De a pisilés, na az volt a csúcspont.
 
Bezsúfolódtunk 4-en, a pisilő helységbe, mindenki szorongatta a kis műanyag poharát (ilyenből ittam 16 évesen a vodka narancsot), és vártuk hogy a nagyon öreg (80+os) nénike remegő kezekkel elvegye... 3an korombeliek voltunk és egy idős bácsi. A velem korú csajszi egyszer csak felnevetett, hogy ez rosszabb mint egy sörözős buli utáni lány wc, a srác vállát rázta a röhögés, és félt hogy kilöttyinti a "mintát", én a kandi kamerát kerestem és így hármasban jót röhögcséltünk, mire a bácsi megszólalat:
 
- Több tiszteletet és komolyságot! Ez itt egy gyógyintézmény!
 
Ahogy kimondta, a 80+-os néni valamit összetört és csoszogott be a felmosóval, addigra már a könnyünk folyt, és a srác két vihogás között közölte:
 
- Valójában nem lepődnék meg, ha az lenne az eredmény, hogy terhes vagyok...
 
Na itt lett végünk, a nénike dühösen nézett ránk, jött egy fiatal nővér/ápoló/doktor begyűjtötte a mintákat, és vigyorogva közölte, hogy menjük máshová bontani a rendet.
 
 
A vérvétel meg... Tömeges csapolás, és hiába próbáltam nem odanézni, mindenfele odanéztem. MINDENhol folyt a vér, én kókadoztam, és lerogytam a székre, mikor szólítottak. Ránéztem a nővérre, és rekedt hangon, mint aki a végső altató injekciót várja megszólaltam:
 
- Szép időnk van, nem?
Én kétségbe esetten ránéztem, ő bíztatólag megpaskolta az arcom:
- Ja, de reggel majd befagyott a seggem. Mondtam az Uramnak, hogy este muszáj lesz meginni egy pálinkát mert jön a hétvége aztán pont akkor leszünk taknyosok. Hiába jár ide annyi vírus hordozó, de a befagyott segg ellen csak a pálinka jó, higgye el! Na, kész is! Mehet! Igyon egy pálinkát!
 
Szóval a nővér a maga földreszállt, groteszk  angyal módján egy hétköznapi hős volt....
 
Sőt! Minden egészségügyi dolgozó egy igazi hős, hogy napról napra elviselik ezt. Ezt az izét..... Minden áldott nap....
 
 
 


Megjegyzések

  1. Valami nem stimmel!
    3-an korombeli, egy idős bácsi és a 80+ nénike van a színen. Hol és hogyan kerül oda egy srác?

    VálaszTörlés
  2. Jaj, bocs! A néni az ablak túloldalán szedte a pisit, nem számoltam a frivol négyesünkbe, a srác is korombelinek tekinzendő :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk annyi könnyítés van, hogy a pisit meg lehet ejteni otthon, indulás előtt, és valami kisebb ásványvizes üvegben bevinni. Próbáltam spec. pohárt szerezni a gyógyszertárban, de elhajtottak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing