Picike éhség...

Idő: tegnap
 
Eddig tartott. Fehér kenyeret kell ennem. Mondjuk zsírral, meg újhagymával. Nem is. Legyen egy jó kis csípős marha pörkölt, sok uborkával. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... az se lenne elég.... Sült pulykacomb krupmli pürével. Vagy egy jó kis karfiol leves. Meg sültkrumpli. Belga sültkrumpli. Ez az! Egy jó kis Szánzsoszi krumpli szósz dö andalúzzal, meg szamurájjal, egy adag gusztustalan rántott sajt szerű izével, mellé egy fél grillcsirke a csirkés arabtól, és egy  nagy adag Belleveu Kriek. Desszertnek meg Leonidas... Hmmm....
 
De lehet az is kevés lenne. Most azzal se laknék jól. Pedig futni se voltam. ÉHEN VESZEK!
 
Lakóbarát hazajött, és elmondta, hogy ő kakaspörköltet akar enni. Meg fácán levest. De jól esne neki egy adag sósstángli is. Meg gulyás. És a tengerparti haltál. Fokhagymás sajttal töltött kalamárival. Vagy egy jó adag sajtos tejfölös lángos, meg egy citromos sör. Vagy inkább kettő. Amúgy még van méz pálinka.
 
Levittük Diót, ott meg egy másik gazdi kezdett rá.
 
Ő egész nap éhes. Egész nap enne. Kifosztotta a csipsz és csoki autómatát. MEgevett mindent. MINDENT. Most hazamegy és csinál melegszendvicset. Vagy 20-at. De lehet negyvenet. És ha jól emlékszik van lefagyasztva neki még húsvétról sonka. Na azt is mind megeszi. Akár fagyottan is. Mert mindjárt éhen hal.
 
Az étterem tulaj tacsi-gazdi jött, prüszkölt az allergiától, és korgott a gyomra:
 
- Hát tudjátok én ma egésznap azon gondokodtam, hogy kéne sütni ökröt estére. De nem lenne biznisz mert én enném meg egyedül. Tudom, hogy telihold van, de hogy ennyire éhen akarjak halni, már azt se tudom mikor volt utoljára.... Mondjuk lehet hogy egy malacot elég lett volna megsüttetnem. Hazamegyek, rendelek családi pizzát....
 
Jaaaaaaaaaaaa, mert hogy telihold. Ezért akar mindenki éhen veszni. Az más.
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. Szerintem a tegnapi nappal volt a gond, gonosz volt ilyen szempontból. Én is kísértésbe estem... utána meg a bűntudat, hjaa...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a bűntudatot felejtsd el. Mondom, a hold az oka. Ennyi :D

      Törlés
  2. Ez most komoly? Én másfél hónapja minden nap futok, ettem ha háromszor kenyeret, szuperkönnyen étkezem s jólesik, ujjong a testem, DE MA! ettem kekszet, fehér vajas kiflit, csokit...a nagy adag három tükörtojásos köretes ebéd mellé...
    DE most megnyugodtam. Csak a Hold.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira röhögök! Hasonlót művelek én is, csak más elvekkel, de muszáj volt csipszeznem, meg boroznom, meg ennem, ennem, ennem.... :D A Hold....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti