Romantikus énem, az ősi bosszúálló


Valahogy már gyerekkoromban sem hittem a csöpögős romantikában. Igen, gyerekkoromban. 13 éves kormra már túl voltama Romana és Júlia korszakon - anyám legnagyobb bánatára*-, indián könyvek nem az én világomhoz tartoztak, de azok a noname krimik, vagy tragikus drámák már annál inkább.
Mikor kamasz fantáziám szárnyra kapott, és én voltam a főhős, az elképzelt szerelmem mindíg vad volt, szinte mindíg valami ír fickóba zúgtam bele maradéktalanul, hányszor elképzeltem, ahogy a haramia/kalóz az érdes tenyerével megragad, elrabol, és bár nyelvem felvágták, eszem éles, szívem kitárom és némi rábeszélés után a világvégére követem, de legalább egy az angol tengerész flott ellen vívott csatába és/vagy a Buckingham palota ostromára is rábír... Az se baj, ha hősiesen meghal/meghalok, mert szerelmem szenvedélyes és örök, és míg lélegzem, vagy szellemem evilágban lebeg bosszút esküdik a meg nem élt szerelmért....
 
Fogalmam sincs, honnan ez az ír imádat. De ha egy ír pasashoz mehetnék hozzá (P.S.: I Love You - Na ugye!), vagy kaparinthatnám meg egy éjszakára.... ó jajj... bolyongó bosszúálló szellem lennék....
 
 
 


*szent meggyőződése hogy azóta se olvasok normális könyveket, csak elvont baromságokat. Pedig dehogy. Csak ilyet, meg ilyet, ilyet, és néha ilyet, ezt is szeretem, és van ez a kis elhajlás, meg ez. mert ezek bármikor újraolvasósok, és ez még csak ami gyorsan eszembe jut...

Megjegyzések

  1. az ir akcentusnal nincs is dogosebb. amugy meg mit keresel meg otthon? joval kevesebb eselyed van ir hercegbe botlani mint Dublinban. vagy akar Limerickben. :) Arrol nem is beszelve, hogy a Lajtatol nyugatra nem szoktak a pasik egy no magassagan kiakadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. inglisem pocsék. Vagy inkáb nincs is.. Így csak a nyálam csorgatnám. :D

      De idén, ha minden jól megy, megyek. Akár egyedül is :D

      Törlés
    2. Basszus! Limerick gyönyörűűűű! Most kerestem rá... Csodás!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti