Walk of shame

Fél hatkor kitántorogtam a fürdőbe, és csak bambultam bele a tükörbe, néztem ezt a karikás szemű kialvatlan nőt, és az emléket próbáltam kiverni a fejemből..... Basszus....
 
Tegnap este olyan fél 10 körül még átmentem Barátnőhöz virágokat öntözni, és néhány gizgazt magamhoz átcipelni. Mivel ő végre megtalálta az igazit, és összeköltöztek, a gazok meg maradtak rám. Gondoltam az egyik méretesebb anyós nyelvet átköltöztetem, hamár... Beszenvedtem a 9-en a liftbe, a 7-en beszállt egy néni, a 6-on pedig Ő.
 
Láttam már messziről többször is. Valójában egy teljesen átlagos srác. Olyan magas, mint én. Barna haj, barna szem, és most eszméletlen jó, frissen borotvált arcszeszes illata volt. Igen, a fenekére tökéletesen ráfeszülő farmer, lezser póló, és a vállai.. A vállai azok a mértani pontosságú tökéletes széles vállak.... Jó, tudom, nem egy darab hús, hogy méregesse az ember lánya, de mégis... hát legeltetni a szemet csak lehet, nem?
 
Szóval az átlagos tökéletes srác, akinek a nevét se tudom, a liftből kiszállva segített a virágot kiszedni... És vigyorgott. Én meg éreztem hogy fülig pirulok, mert tuti észrevette, hogy gusztálom.
 
- Hová viszed a virágot? (megfordult, és olyan mocskosul közel állt hozzám, hogy több mint illetlen)
- Csak ide szembe...
- Segítsek? (éreztem a mentolos rágós lehelletét... meghogy elöntik az agyam a hormonok)
- Megköszönném, nagyon kedves.
- Csak gyorsan kiveszek valamit a kocsimból.... (úúúúúúúristen, hogy ez a srác mennyire tökéletes váll-fenék-magasság kombóval rendelkezik!!!)
 
Na jó. Mint minden ostoba libának, egy fekete mustang beindítja a fantáziáját, és leesett állal kérdzetem, hogy
 
- ... ez a tiéd?
- ez a benzinzabáló? Igen. (ici picit kócosak a fogai, de ettől még jobban vonz. mint fény a lepkét)
- Gyönyörű.
- Az. Na merre vigyük ezt a gazt? (rám kacsintott, végem)
- Ide szembe, köszi.
 
Ahogy mentem mellette, ostobaságokról csevegtünk, úgy száz méter hosszan. És több szikra volt, mint mikor leveszi az ember a műszálas pulcsit.
A ház előtt rám néz, de úgy, DE ÚGY...
 
- Ha gondolod, felmegyek hozzád. A virágot. Felviszem. (most mintha zavarba jött volna, vagy mi)
- Gondolom! (túl gyorsan vágtam rá)
 
Ajtó nyílok, virág ledob, a következő tized másodpercben olyan pasi maszírozza a manduláim a nyelvével, akinek a nevét se tudom, de nem érdekel, sokkal jobban aggaszt, hogy NEKEM nem mentol illatú a lehelletem, és hogy szőrös a lábam... Aztán, valahogy mégis elengedem, hogy kövér vagyok és szőrös, és lehet hogy a szám is büdös, mert kit érdekel, és rekord sebességgel kerül le rólunk minden ruha....
 
Aztán csipog az a KURVA TELEFON!!! 5 óra. Menni kell futni. Én meg kapaszkodok az álomképbe, és 20 percen keresztül még próbálom visszatartani a tökéletesen semmi extra pasit, hogy maradjon, maradjon még velem....
 
Majd felkelek, kivánszorgok a fürdőbe, és nézem a karikás szemű nőt, hogy vajon a valóságba megtenném-e. 
 
Ja mert amúgy meg telihold..... 

Megjegyzések

  1. Nyál csorgatva olvastam... ja, Telihold, banyek... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mond... este szőrtelenítek :D

      Törlés
    2. Amúgy meg éhes disznó makkal álmodik :D

      http://index.hu/mindekozben/poszt/2016/04/07/a_bolognai_spagetti_olyan_mint_egy_disznofeju_szereto/

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing