20. futkosás

Évek óta mindenfélét lefutó barátnőm adta a tippeket:
 
  1. Menj reggel, felkelés után, akkor még fel se fogod mit csinálsz, mire felébredsz túl vagy a táv felén.
  2. 20. Húsz a vízválasztó. Ha megcsinálod 20-szor, akkor már szokássá válik, addig nehéz, utána könnyű.
  3. Előtte ne igyál, tényleg ne igyál, mert felébredsz és/vagy kihányod.
Ma megvolt a huszadik. Ma hajnalban huszadszor tudattalanul felkeltem, magamra aggadtam a ruhát és a kütyüket, és mentem. Lefutottam 6,5 kilit, lenyújtottam, és otthon konstatáltam. Hogy ez bizony most már szokás.

Bocs, de ez önmagam vállának veregetése. Azt hiszem, megérdemlem. Végre valamit "megcsináltam" és még fejlődés is van benne. (icipicipici)

Mondjuk úgy, hogy ez az elmúlt időszak sikerélménye :D

Mi a cél? 5 perces kilóméterek és/vagy 10 kilit lefutni. Egyben, séta nélkül.... Talán őszre a kettő közül valamelyik összejön.




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing