A másik táska?! MINEK?

Mivel tegnap is fél egykor feküdtem, a héten napi max 4 órákat aludtam (nem bánom, egyáltalán nem), így mára kicsit szétszórtá váltam. Picit.


Mert az egy dolog hogy 4szer öltöztem át (szoknya, nem nadrág, rossza felső, ruha!, áááááá harisnya, legyen nadrág, BrirdgetJones bugyi le, nem jó felső, nem jó nadrág, nem jó melltartó, nincs egy göncöm amit felvegyek, milyen cipő, nem jó a táska, legyen inkábbb szoknya, BJ bugyi fel, harisnya fel, magassarkúba pénteken - hát hülyevagyok?, harisnya le, BJ bugyi le, farmer fel, nincs vasalt ingem, jó a póló másik melltartóval....), szóval ez kvázi női hülyeség, de....


És bizony, ha az ember lánya így indul neki a napnak, és hiába issza a kávét, kávét, káááávééééééét, kááááááááááávééééééééééééééééééét, valahogy...


Kicsúszott a kezemből az irányítás.


Mármint... A rutin... Most már arra se emlékszem, hogy bezártam-e az ajtót, mert a kajás táskám pl simán otthon hagytam. Ránéztem, és úgy döntöttem, minek feleslegesen cipelni. Hát, mert kaja van benne. Mert minek két táskával bajlódni?!


Azt meg csak remélem, hogy a telefonom a kutyasétás pulcsi zsebében van... ÉRTITEK?! NINCS telefonom. Mintha lekapcsoltak volna a rendszerről...


Egy teljes nap okos mobil nélkül. Na nem azért mert függő vagyok. CSak biztosan ma fog történni valami roppant fontos!!!


Tuti. Valami eszméletlen fontos....


Ó, jajjjj....







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing