Csak úgy. Hozott vizet.

Tegnap edzés nap volt. Komolyan mondom nektek az elmúlt időszak egyik legszenyább edzése volt, a végén láb-kar-has-hát remegés, vörös fej, izzadtság tócsa alattam, és agyalás, hogy miért is csinálom én ezt? Miért KÍNZOM magam?

Szóval 9-ig edzésen voltam, onnan nagyon lassan hazavánszorogtam*, felvonszoltam magam a lépcsőn, és akkor még Dió... Diót le kellett vinni.
Ha most nekikezdek a zuhanynak, meg az átöltözésnek, akkor szegény ebnek csekélyke esélye lett volna egy zöldfüves pisire. Így ahogy voltam, büdösen, izzadtan, edző cuccban, felnyaláboltam az ebet, és vittem. Mert ilyenkor már ugyse találkozik az ember senkivel.

Aedennel is csak vibereztem, és nyilván nem számítottam rá, hogy egyszer csak ott fog toporogni előttem... Nem is értettem, miért kérdezgeti, hogy merre és hogy és éppen pontosan hol vagyok és mit csinálok. Már-már zavart....

- Háromnegyed kilenc óta itt sétálok, hogy "véletlenül" beléd botoljak. Nem emlékeztem, hogy mit mondtál, hogy hol van az edzés, csak azt, hogy itt... Hoztam vizet. Hűtöttet vagy nem hűtöttet kérsz?

Édes volt. Nagyon cuki volt tényleg.
Persze gyanakvó énem azért nem tudtam félre tenni, de valójában jól megfelelt.

- Persze, hogy ellenőrizlek. Lehet, hogy kamuztad az edzést, és el akarsz rázni. Ezt jobb most tudnom. Ahogy az is simán lehet, hogy a férjeddel andalogsz éppen, közbe meg nekem irogatsz. Nézd, egy ilyen csaj, hogy lehet egyedül? Persze hogy ellenőrizlek, mielőtt teljesen beléd szeretek.

Igen. Tényleg ezt mondta, én meg lefagytam, de úgy konkrétan. Megmerevedtem, felvettem a menekülő testtartást, és már kezdtem volna bele, a monologómba, hogy...  Mert lássuk be, több kivetni való is van  fennti mondatban. És erre felnevetett. Megölelt.

- Ugyanmár! Látni akartalak. Ennyi. Se több, se kevesebb. Az csak ráadás, hogy így látlak. Így izzadtan, kipirulva.... kínzod a férfinépet ebben az edzőcuccban.. Ha így láttalak volna először a buszmegállónál, azonnal megkérem a kezed, nem várok ilyen sokáig.

Aztán megölelt, adott két puszit, és hazament.

Igen, helyesen következtettek. Eddig még egyszer sem csókolt meg. De Japánban lesz az esküvőnk.












*a szomszéd háztömbbe van az edzés, és lustaságból fakadóan edzőcuccba megyek-jövök



Megjegyzések

  1. Elájulok :D Nagyon romantikus. Nekem is rögtön az jut eszembe, hogy mi a hiba vele? Mond meg azt is, hogy űtöttet vagy nem hűtöttet kértél? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűtöttet, természetesen. :)
      Még mindig cuki. Egészen biztosan komoly gond van vele. Nem létezik hogy ilyen pasi egyedül flangáljon.... :D

      Törlés
  2. Nem vagy Te egy kicsit bizalmatlan? Avagy miből gondolod, hogy egy rendes pasit nem érdemelsz meg? Félsz a csalódástól?
    Hátha, hátha.. mert, megérdemeled. :D

    Kezdj el KonMarizni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó dehogynem! Teljes mértékben tökéletesen bizalmatlan vagyok. Maximálisan bizalmataln. Tapasztalat, évek, kor, stb... Hát naná, hogy bizalmatalan vagyok.

      Mi az a KonMari?

      Törlés
  3. Ez egy módszer a rendszerezésre. Lehet, hogy 5S-nek ismered.

    A lényege, hogy nem helységek szerint, hanem kategóriák szerint. Pld. minden ruhaneműt összeszedsz (ez most ahogy olvasom időszerű) a lakás minden pontjáról, átnézed,selejtezel a szokásos módon csak azt teszed vissza, amit szeretsz és hordasz. Itt van tárolási és hajtogatási módszer, de nem részletezem, ha érdekel sok helyen utána tudsz nézni. Van benne számomra több agyament dolog, DE, nagyon okosan adja meg a sorrendet. Ruhák, könyvek, CD és DVD, íratok,személyes emlékek és fényképek. Nagyon szigorúan kidobás párti. Ezzel a sorrenddel észrevétlenül megtanulsz elengedni. Elengedni tárgyakt, embereket...

    Úgy érzem Neked ez még a gátló tényező (sőt tapasztalatból tudom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja.... az 5S....
      au. dehát még jók lesznek valamire!!! :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. De komolyan. Múltkor is, az egyik bigyó pont jó volt tök véletlen a hűtő bizbazához, és így nem kellett vennem. Érted. ;)

      Meg nem láttad, hogy jönnek vissza a trapéz farmerek?! És én 12 éve hordtam rendesen... Igaz azóta fél combomra jönnének fel, de lehet hogy....
      Na.

      Törlés
  5. Na, figyelj, lehet versengeni. Én már a hetvenes évek elején hordtam trapéz gatyát. Na ki nyert?

    Egy bizbasznak találtál helyet, de hány van mellette, amiről azt sem tudod mi? Négy éve élek vidéken azóta selejtezem a család által (általam is) felhalmozott valamire jó lesz dolgokat. Eddig 5S szerint, most felvilágosult KonMarizoként. Tényleg egyre jobban érzem magam, valahogy a lelki súlyok is mennek le rólam és töltődök fel energiával. Tudom hülyén hangzik, de a környezetem minimalizálása/feleslegek kukázása az emberi kapcsolataimra is kihat. Leépítettem olyan "barátnőket/ismerősöket", akik nincsenek rám jó hatással.

    Aki Japánban tervezi az esküvőjét, annak még fontosabb KonMarizni, KonMarizni.

    eztet aztán megmondtam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de most komolyan.. csak nekem gyanús ez a srác?!

      Törlés
  6. Tudod, én mindenki felé bizalommal nyitok. Amit, nagyon könnyű elveszíteni. Akkor robbantok/kidobok/elmegyek.

    Te inkább a Lányomhoz hasonlítasz, Ő is bizalmatlan mindenkivel, szerinte a bizalmat ki kell érdemelni. Úgy látom Te is ezen az elven mozogsz. Furcsa nekem adni párkapcsolati tanácsot, mivel én mindig rosszul döntöttem.

    Fiatal koromban azt néztem, hogy szülnék-e neki gyereket, később azt, hogy tudnék-e vele megöregedni.

    Nem tudom megmondani, hogy gyanús vagy nem vagy nem gyanús a srác. De, én idealista vagyok. Miért ne lehetne egy rendes ember? Nem érdemeled meg? Gondolod Neked nem jár ennyi? Avagy nem engedted el magadban még mindig SzSz-t

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó. Igen. De persze, ez most "AUUU"... Ne legyek már ennyire átlátszó.

      De akkor is fura a pasi aki pl nem lóg folyton a neten... (igen, én vagyok fura. ok.)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

Fehér ing

a csempész süti