Elkezdeni előröl....

Hétvégén nálam voltak a szülők


Feljöttek, bevásároltunk, csavarogtunk, itt aludtak, rokont látogattunk, esőben dideregtünk, és hazamentek.

Amennyire lazán vettem, hogy jönnek (értsd: nem főztem, mert eszünk úgy,  ahogy a program alakul, nem takarítottam, mert én is melóból esek haza, nem várhatja el senki, hogy a lakás patika tisztaságú legyen), szóval amennyire lazán vettem, néha annyira befeszültem.

Mikor Apu a vezetésbe szólt be. Vagy ex-APK lakását akarta, hogy mutassam meg. Vagy amikor úgy általában feljött a pasi-egyedül-SzSz-másikpasi-gyerek téma. Mondjuk a végén már a kaján is feszültem. Hogy nem tudok nekik elég jót adni, eleget, hogy valahogy semmise jó. Hogy nem vagyok elég.

Meg az eső is esett.

De nyilván az alaphangulatom sem járta felhők felett. Próbáltam kizárni, nem tudomásul venni, hogy máshol mások ragyogó napsütésben édes kettesben kéz a kézben csóklódzva 13 éve tartó szerelmüket ünnepelve a Katalónia ege alatt andalognak. Próbáltam nem keseregni, egyszerűen kurvára figyelmen kívül akartam hagyni.... Persze a folyton csipogó telefon és az állandó helyzet jelentés... áááááááááá... Egyszerűen nem akartam tudni. Mégis.... Tudom. Tudom, hogy ez a kis kiruccanás ölte meg bennem a reményt. Tudom, hogy már nem tudok hinni. Hogy a "nem biztos. és nekem ez így nem jó..." Hát perszeee... Csak duma.... Vannak tettek. Csak éppen.... Na igen. Nem vagyok elég.

Nem értitek? Én se... Az a nagy helyzet felismerés történt, hogy meg kell állapítanom, eddig egyetelen, alig 4 hónapig tartó kis szalamaláng kapcsolatban voltam én az egyetlen és az első. Egyszer voltam "elég". Így nem csoda a frusztráció.... Igen. Ez gáz.

Szóval mély levegő. Fejet fel, önértékelés újra kalibrálása, és Esernyős második randis meghívásának elfogadása.

Valahol el kell kezdeni....

Elkezdeni előröl.....






Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

Fehér ing

a csempész süti