KÁVÉT!!!

Az éjszakai vihar teljesen megbolygatott. Nem csak a sok dörgés, villámlás, de még a kocsi riasztóm is beindult, szóval lemenni, és kiriasztani, aztán vissza, aztán nyüffögő kutyát nyugtatni....

Azt hiszem nem csoda hogy kávéért rimánkodom.

Az is tény, hogy az egész hétvégét végig rimánkodtam.

Itt van pl ez a dög meleg. És természetesen nincs egy göncöm se amit felvegyek, se táskám. Szandálom az jó, az van. Mibe jártam én tavaly nyáron dolgozni?! Ja... hogy farmerbe. Ide meg nem lehet farmert venni.... Na ez gond. Ezért a felsőkkel is természetesen gondba vagyok. Mert egyik sem feltétlen bizniszluk.  Sőt. De nem baj. Vettem egy ruhát, egy szoknyát és egy katicás felsőt. Szigorúan a bizniszluk nevében. (ja, persze, mert a katicák olyan k.va jó üzleti tanácsadók). És az eskövőre rendelt almazöld szatén csoda ruha is megjött. Hát remélem máson nem lesz ilyen. Ha mégis, viszek magammal azért egy váltó ruhát a biztonság kedvéért. Ha már mégis viszek magammal egy táncos lábú pasit is.

Meg persze nyafogtam egy túrós palacsinta miatt/után is, ami most egyenlőre csak magamnak feljegyzés, hogy egyszer talán majd  "AZ Unokának" elmesélem. Értem, hogy nem értitek. Én se. Mert ez irracionális és nem objektív.

A Picasso kiállítást pedig végig röhögni szintén full illetlen. Viszont krémest enni fagyi helyett 40 fokban sem feltétlen okos ötlet. Meg egy csomó más minden sem okos ötlet. Mondjuk agyalni sem okos ötlet, ahelyett, hogy csak élvezni kellene az adott pillanatot. Hogy ott és akkor rám figyelnek, én meg ráfigyelek. Te jó ég! A szingliség önzővé tesz, a szeretői iszony paranoiássá, a kor gyankvóvá, és az egész kicsit olyan, mintha újra kellene járni tanulni....

Hát hogy kell ezt csinálni hogy ne rontsam el?

És a válasz, egy naaagy bögre kávé :D

Mert a kávé megold mindent és megmond mindent. Mondjuk most azt mondja, hogy kevés benne az életet adó koffein.... Igyak méééég.....






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti