Mikve, és egy cseppnyi romantika

A Mikve egy zseniális darab a Pesti Színházban. Olyannyira magával sodort, hogy az első felvonás végén majdnem pánikba estem, hogy most miért?! Folytassák! Azonnal!!!
 
A darab önmagában is nagyon... megdöbbentő, valóságos, humoros, és magával ragadó, azonban ahogy ezt a zseinális színésznők előadják számunkra.... Igen, szuperlatívuszukban és minden nőnek ajánlom. Ajánlom, mert egyszerűen.... Minden kicsinyességünk, félelmünk, erőnk és szeretetünk benne van, amit mi nőként megélhetünk. Remek darab, zseniális színészi játék.

És hogy hol a romantika?

Nem is romantika, cuki kis közjáték. A leszakadó ég kellős közepén, természetesen fehér szoknyában, mert nyilván mi másban menne az ember lánya színházba?! Meg persze hogy a lehető legjobban locsogó esőben a hetes buszról leszédülve nem tudja felhúzni az ernyőjét (oké, nyilván napsütésbe nem használok esernyőt, szóval azért erre elég nagy az esély), szóval.

Magas (kb mint SzSz, igen, a tökéletes magasság), barna haj, barna szemkombó, határozottan finom parfüm illat, és felém tartja az ernyőjét.

- Ha megfogod az ernyőm, segítek.

(hát lehet-e egy ilyen lovaigas gesztusnak ellenállni? Természetesen hogy nem.) Felhúzta, mosolygott, és tovahömpölygött az ázott tömegben.... Na igen... Ilyenkor azért az ember pici agyán átfut mindenféle gondolat, hogy azt kellett volna mondanom, hogy... Miért voltam ennyire bamba? Áááá.... Hát hiszen miért ne pasizhaténk?! Áááááá.....

Aztán színház, és eső. Meg szenvedés az ernyővel....

- Már egész profi vagyok benne, ha tartod az ernyőm?

Óóóóóó... Igen... Szinte leheltetlen, hogy igaz, és mégis. A második esély.... Megint ott volt a maga meleg barna szemével széles vállával és segítő kezeivel. Miközben Lakóbarát és Melegszívű leesett állal figyelt, én két épképzláb mondatot nem tudtam kinyögni....

- Mit gondolsz, megjavítsam az ernyőd még párszor esetleg vegyek neked egy másikat, vagy ennyi elég, hogy megadd a számod?

Én meg vigyorogva, bepötyögtem a felém nyújtott mobilba a számom. Merthát... pontosan miért is ne?!





Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Igen, pont így képzelem a váratlan ismerkedés lehetőségét!
    Szuppper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azért várjuk meg hogy felhív-e. Vagy hogy egyáltalán jó számot adtam-e meg...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing