Szodoma...

Oké, oké! Ne nézegessek ennyire nívó alatti oldalakat. Ha meg megnézem, akkor ne picsogjak.

Na de BAMMEG!!!!

Az van, hogy a csajoskodásom, meg a nekemsemmi nem áll jól, mit vegyek fel, és hú de okosságokat írnak, szóval az ilyen HP dolgok, na. Értitek.... NAGYON RITKÁN jól esnek.. mint a Romanak. De bammeg...





Két nappal korábban meg ugyanezeknek volt pofája megkérdezni, hogy "Lányok, ne felejtsétek, bikini szezon, készültök már?..."

És közben posztolják az anorexiás képeket. Hát bammeg.... lehetőleg DUPLÁN!

Ja, hogy mi ez az indulat?....

Tegnap kihagytam az edzést. Miért? Mert esett... (igen, az edzés fedett helyen van, nem, nem áztam volna meg, csak nem akartam kilépni az ajtón. ennyi)  Esett és én pizzázni akartam, meg borozni, és Flash-t nézni. És így tettem.

Franc....

És reggel megintcsak esett az eső, szóval nem voltam futni.

Franc....

De bezzeg ezt a képen szereplő izét, ez betolnám. És kinyalnám a tálat. Olyan tisztára nyalnám, hogy a mosogatógép elpirulna szégyenében...

És délben meg randim lesz. És ha salátát eszem, ki fog röhögni. De muszáj lesz salátát ennem, mert tegnap este 2 hétnyi kaját zabáltam meg....


FRANC!







Megjegyzések

  1. Hát ez olyan, mikor a güzük előadták a suliban, hogy nem tanultak semmit, nem tudnak semmit, előadják a szolidárist, majd a tanár megjelenésével fordul a kocka, stréber fej bekapcs,aztán kijöttek egy véletlenül bekapott csillagos ötössel...
    Na ezek a blogger csajok valójában koplalnak, csak picsáskodnak egy kicsit (vagyis beetetik a konkurenciát), aztán majd véletlenül csontsoványak lesznek, és a nagy hasukra fognak panaszkodni...

    Nem gonoszság ez, csak olyan libatempó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. güzük :D nálunk pedál-medál-nak hívtuk őket, és igen :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti