Tegnaposan

A névnap tulajdonképpen semmi. Vagyis, abból a szempontból sokkalta jobb, hogy az évek száma változatlan(nak tűnik). Ha meg évszám, akkor idéznék kedves Hernádi Judit színművésznőtől:

"Ha nem ennyi lennék, akkor meg halott. Ez sokkal jobb."
 
Mondjuk ez lényegtelen. Kötelező esti körök után behajtogattam magam egy kád forró vízbe egy doboz Toffifee-vel meg Raffaello-val, elővetem egy nyáltól ragadó csöpögős "Romana"-t, és kiolvastam.
 
A Romana*-kát azért szeretem, mert mindig valami egzotikus tájra repítette a mindig 30 körüli mindig teljesen átlagos lányt, aki mindig az átlagosnál kicsit "jobb" pasiba zúg bele, és mindig lemond róla, és a pasi mindig megküzd érte és mindig valami nagyon pasis hősises tettel bizonyítja szerelmét, de közben egyszer, de csak egyszer a pasi is esendő és mindig csak egyetlen egyszer gyenge....
 
Jó, kicsit csapong a bejegyzés. Szóval.
 
Kutyasétából hazaérve, a kocsimon találtam egy rózsát, meg a toffifit... Aztán Lovag (tudjátok, aki az óvónéninek kellett), na tőle kaptam. Meg a nap végére nagyjából mindenféle régi majdnem pasi bejelentkezett, szó se róla arik voltak. Mind. És hogy hová lettek... mert ugye nincsenek "jelen". Egyszerű, nem ők az igazik. (vagy inkább az optimálisak). Nem olyanok, mint a Romana pasik. Vagyis volt egy, aki olyasmiféle, de ő is csak olyasmiféle és nem egyszer gyenge (nem lenne gáz, na de ennyire?!) és ha a végső tett-et nem teszi, akkor.. na mindegy...
 
Persze, dehogy mindegy, mert csak kibőgött szemekkel, csokoládét zabálva ültem a kádba órákig, hogy én miért nem vagyok elég jó. NEKI. Közben meg... Mennyi Másnak lennék nagyjából jó. Majdnem optimális.
 
És az egész agonizálást megtörte "Esernyős" üzenete, hogy éppen szakad az eső, reméli nem vagyok kinn, mert most nem tud rohanni az ernyőt javítani...
 
Hát....
 
 
 
 
 
 
*Júliában mindig melóban szövődő szerelmek vannak, akar a fenen dolgozni, a Tiffany-ban valótlanul tökéletes a szex, a Szívhang... na persze, meg a magyar egészségügy, mi?!








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti