Egyik kedvenc

"Hát jó. Sorsom gyanútlanul
Gyónásommal kezedbe tettem,
Előtted könnyem hullva hull,
Könyörgök: védj, őrködj felettem…
Gondold el, mily magam vagyok,
Nincs egy megértő lelki társam,
Így élek néma tompulásban,
Én itt csak elpusztulhatok.
Várlak: emeld fel árva lelkem,
Nézz biztatón, ne adj te mást –
Vagy tépd szét ezt az álmodást
Kemény szóval. Megérdemeltem."


Puskin

Nagyon szeretem... És ma olyan jó volt viszont látni....

Megjegyzések

  1. Aztaaa, épp az elmúlt hetekben van nála Anyegin reneszánsz. Alapvetően a szövegre gerjedek, de most véletlen találtam egy filmet, amiben Voldemort játsza Anyegint, és nagyon bejön. És most hangoskönyvben is az megy, arra tornázom éjszaka, futás után.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti