Ha már mindenki erről beszél....

Rohantam volna meccset nézni haverokkal, helyette ültem a kocsiba. Mert a Hegyalja út beállt, moccani se lehetett.... Ebből egyenesen következik, hogy nagyon lemaradtam a meccs elejéről. Vagy lemaradhattam volna, ha Anyunak tartott tenger parti beszámolóm nem csúszik át.... Hát valahogy így:

- Jajj Anyuuu, lekésem a meccset.
- Meccset? Milyen meccset?
- Tuuudod! Ma játszunk az osztrákok ellen. Az EB.
- Jaaaaaaaaaa! Az ma van? Mért, már megy?!
- Anyu. 6:05 van. Már megy.
- Jajj, akkor nézem én is! Mondjam mi a helyzet?

- Jóóóóóóóóóóóóó! Közvetíts...

- Na várjál. 0:0
- ...
- Asszem mi vagyunk a fehérek. Igen. Azok vagyunk.
- ....
- Rugdal, passzol, áááá ezek csak sétálgatnak.... Te ezek nem is tudnak futni. Ki az a Szalai? Miért elégedetlenkednek miatta?
-.....
- HÚÚÚÚ. ÚÚÚÚ. JUJJJ
- Mi van már?!
- Ki ment a labda. Ja nem. Ja de.
-.....
Góóóóóó.... ja nem, kapufa.
- ...........
- Uh! A szemét labanca! Édes istenem, ez ebbe most belehal. Hát felrugta a dög. A mocskos osztrákja, hát felrúgta.... Hát ezt biztos az orvosok viszik le. Úristen, biztos örökre megsérült, úgy felrúgták.
- De kit rúgtak fel?!
- Valami fehéret a mieink közüüüüüüüüüü... ez egy rossz passz volt.

Aztán én is odaértem, kérdeztem mi volt ez brutális felrugás, amire mindenki csak vállat rántott, hogy semmi extra.

Szurkoltunk, örültünk, ugráltunk, átjöttek a szomszédok hajrá-hajrá pálinkára meg éljengyőztunk-igyál-snapszotra, és gondoltam ha már Anyuval kezdtem nézni, vele fejezem be, felhívtam.

- Láttad Anyu a meccset végig?
- De láttam ám! Nyertünk! NYEERTÜNK!!!
- Apunak mondtad már???
- Apádnak? Minek?
- Hát mert dolgozik, hívd fel nem tudja.
- Gondolod érdekli?

Érdeklete :D


Megjegyzések

  1. :D
    Fantasztikus volt, amifiaink, mámor, eufória, együttazország :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, IGEN! ÉN az abszolút focihoz nem értő már alig várom a szombatit :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti